![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Hjælp med sæt 40504 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
OFB ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2023 kl. 19:57 |
Hej BP! Dette sæt indeholder et rigtigt fint klistermærke ark med et kort af Jylland som jeg meget gerne kunne tænke mig et højkvalitets scan af Min plan er at photoshoppe krydset op til Århus, få lavet et professionelt print og så indramme det ![]() Sættet bliver næppe parted out på BL så at kunne få fat i arket den vej er ikke en løsning Er der mon nogen af Jer der ligger inde med sættet som I endnu ikke har bygget og kan lave sådan et scan til mig? På forhånd tak MVH Ole
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv ellers at se side otte her: http://www.lego.com/cdn/product-assets/product.bi.core.pdf/6454679.pdf
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
OFB ![]() Gæst ![]() |
Mange tak for tippet, det havde jeg ikke tænkt på Jeg kan dog ikke få en fornuftig opløsning når jeg skalerer det op til 30x30cm Det er dog muligt at mine pdf til jpeg egenskaber ikke er gode nok MVH Ole
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1990 |
Prøv at klip billedet ud med klippeværktøjet i Windows. kopier og i Word, hvor jeg synes 19 * 19 ser ganske fornuftigt ud. Kan dog ikke ved hæfte filer i Guest mode.
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
OFB ![]() Gæst ![]() |
Det er lykkedes mig at eksporterer billedet fra manualen til photoshop og jeg nu et knivskarpt billede på 30x30cm Så skal jeg bare lige have flyttet krydset op til Århus ... Mange tak Lars! MVH Ole
|
|
![]() |
|
Velbekomme, rart at kunne vejlede bare en lille smule, du fandt jo selv den rigtige løsning. vh Lars
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |