Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Labyrint.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Labyrint.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Erik.Ferdinand.Smit Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 14-Oktober-2021
Sted: Holland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 478
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (7) Tak(7)   Citér Erik.Ferdinand.Smit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Labyrint.
    Sendt: 11-April-2023 kl. 13:04
For nogle år siden byggede jeg en labyrint. Jeg var med den på Legoworld i Utrecht. Jeg havde den stadig, og så besluttede jeg at lave den om. Den er blevet lidt større fordi det grønne område er nyt, og nu er der 4 forskellige veje til centeret fra indgangene. Den markeret med 1 er den nemmeste, den med 4 er den hårdeste (Labyrinten var helt det samme på alle sider)


Den kommer altså med til Klodsfesten, og Besøgerne må forsøge at finde vejene gennem labyrinten.

Der er et album med flere billeder på min Flickr-site: https://www.flickr.com/photos/eti-eti/albums/72157709721902361
 



Redigeret af Erik.Ferdinand.Smit - 11-April-2023 kl. 15:18
Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Sted: Denmark
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 3743
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2023 kl. 15:07
Den er fed!

Det giver altså lidt på sværhedsgraden at den er i flere niveauer - i hvert fald oppe i hovedet, da det jo reelt set ikke har betydning hvis man bare ser den direkte oppe fra…!

Æstetisk flot udført også!Clap
Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2023 kl. 17:13
elsker labyrinter, så den vil jeg glæde mig til at se til KF
Lars Kristensen
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2023 kl. 17:53
Fantatstisk flot og innovativ moc Thumbs Up
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2023 kl. 18:49
Citat: Christian.W.J Christian.W.J skrev:

Den er fed!

Det giver altså lidt på sværhedsgraden at den er i flere niveauer - i hvert fald oppe i hovedet, da det jo reelt set ikke har betydning hvis man bare ser den direkte oppe fra…!

Æstetisk flot udført også!Clap

Jeg er helt enig, flot!!  WinkThumbs Up (Jeg kunne ikke selv finde på noget at skrive, derfor citatet fra Christian).Confused
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Erik.Ferdinand.Smit Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 14-Oktober-2021
Sted: Holland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 478
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Erik.Ferdinand.Smit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2023 kl. 19:13
Jamen nu har du skrevet noget alligevel.
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-April-2023 kl. 07:36
en flot labyrent som jeg vil glæde mig til at se nærmer til KF. Clap
Henrik Kunz
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2062
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-April-2023 kl. 09:00
Det er en super god ide til en udstilling og jeg er sikker på den kommer til at fungere rigtig godt til klodsfest
Castle fan
Til top
C.Sommerlund Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 05-August-2009
Sted: Denmark
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 158
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér C.Sommerlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-April-2023 kl. 10:46
Wow den er flot.

Tænk hvor crazy det ville være, hvis der så var en Heroica figur som bevægede sig rundt i labyrinten og prøvede at finde ud.
Carsten Sommerlund Hansen

Til top
Erik.Ferdinand.Smit Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 14-Oktober-2021
Sted: Holland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 478
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Erik.Ferdinand.Smit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-April-2023 kl. 12:19
Jeg har lavet 8 figurer, der må bevege sig rundt i labyrinten. Jeg ved ikke, om der er nogen fra Heroica, men du må godt medbringe en Heroicafigur og lege med den i labyrinten... 

edit: jeg har lige kigget på Bricklink og jo, halvdelen af mine figurer stammer faktisk fra Heroica!



Redigeret af Erik.Ferdinand.Smit - 12-April-2023 kl. 14:37
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-April-2023 kl. 10:40
Fed idé/genre Big smile  Også bare rigtig flot udført. Det firkantede opvejes godt af det runde.

Jeg kunne godt li' designet i Heroica-serien – der måtte gerne komme flere LEGO brætspil igen.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Erik.Ferdinand.Smit Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 14-Oktober-2021
Sted: Holland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 478
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.Ferdinand.Smit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-April-2023 kl. 20:24
Ja, det med bretspiller var en god idé, desværre var de fleste ikke så interessante. Heroica var nok en af de bedste, udenfor Creationary selvfølgelig. Men mange var bare kopier af eksisterende spiller, eller de var ikke så gode. Men vi har fået mikrofigurerne på grund af spillerne! 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.