![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Labyrint. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Erik.Ferdinand.Smit ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 14-Oktober-2021 Sted: Holland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2023 kl. 13:04 |
For nogle år siden byggede jeg en labyrint. Jeg var med den på Legoworld i Utrecht. Jeg havde den stadig, og så besluttede jeg at lave den om. Den er blevet lidt større fordi det grønne område er nyt, og nu er der 4 forskellige veje til centeret fra indgangene. Den markeret med 1 er den nemmeste, den med 4 er den hårdeste (Labyrinten var helt det samme på alle sider)
![]() Den kommer altså med til Klodsfesten, og Besøgerne må forsøge at finde vejene gennem labyrinten. Der er et album med flere billeder på min Flickr-site: https://www.flickr.com/photos/eti-eti/albums/72157709721902361 Redigeret af Erik.Ferdinand.Smit - 11-April-2023 kl. 15:18 |
|
![]() |
|
Christian.W.J ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 3290 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er fed!
Det giver altså lidt på sværhedsgraden at den er i flere niveauer - i hvert fald oppe i hovedet, da det jo reelt set ikke har betydning hvis man bare ser den direkte oppe fra…! Æstetisk flot udført også!
![]() |
|
![]() |
|
Lars.Kristensen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1990 |
elsker labyrinter, så den vil jeg glæde mig til at se til KF
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Dennis.Tomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 4987 |
Fantatstisk flot og innovativ moc
![]() |
|
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2741 |
Jeg er helt enig, flot!!
![]() ![]() ![]() |
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Erik.Ferdinand.Smit ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 14-Oktober-2021 Sted: Holland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 446 |
Jamen nu har du skrevet noget alligevel.
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5366 |
en flot labyrent som jeg vil glæde mig til at se nærmer til KF.
![]() |
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2050 |
Det er en super god ide til en udstilling og jeg er sikker på den kommer til at fungere rigtig godt til klodsfest
|
|
![]() |
|
C.Sommerlund ![]() Klods ![]() Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 146 |
Wow den er flot.
![]() Tænk hvor crazy det ville være, hvis der så var en Heroica figur som bevægede sig rundt i labyrinten og prøvede at finde ud. ![]() |
|
Carsten Sommerlund Hansen
|
|
![]() |
|
Jeg har lavet 8 figurer, der må bevege sig rundt i labyrinten. Jeg ved ikke, om der er nogen fra Heroica, men du må godt medbringe en Heroicafigur og lege med den i labyrinten...
edit: jeg har lige kigget på Bricklink og jo, halvdelen af mine figurer stammer faktisk fra Heroica! ![]() Redigeret af Erik.Ferdinand.Smit - 12-April-2023 kl. 14:37 |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7095 |
Fed idé/genre ![]() Jeg kunne godt li' designet i Heroica-serien – der måtte gerne komme flere LEGO brætspil igen.
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Ja, det med bretspiller var en god idé, desværre var de fleste ikke så interessante. Heroica var nok en af de bedste, udenfor Creationary selvfølgelig. Men mange var bare kopier af eksisterende spiller, eller de var ikke så gode. Men vi har fået mikrofigurerne på grund af spillerne!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |