![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Silkeborg? 15/4? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Søren.P.Dalsgaard ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 07-Juni-2017 Region: Midtjylland Status: Offline Point: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2023 kl. 18:19 |
Hejsa!
Jeg er flyttet til Silkeborg og vil høre om der kunne være interesse for at holde byggemøde i Silkeborg. Jeg vil gerne lægge hus til - vi kan være 8. Start fx 14.00 lørdag d. 15/4 med mulighed for at vi kan bestille pizza hvis det bliver aktuelt. Mvh Søren 1. Søren Dalsgaard 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
Redigeret af Søren.P.Dalsgaard - 10-April-2023 kl. 08:53 |
|
Søren Pingel Dalsgaard
|
|
![]() |
|
Anders.F.Porse ![]() Klods ![]() Medlem siden: 02-Maj-2019 Sted: Voel Region: Midtjylland Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Søren
Jeg ville gerne være med men jeg har en del at lave op til klodsfest Men fedt nogle i Silkeborg vil holde bygge møde... Anders |
|
Anders F. Porse
|
|
![]() |
|
Glenn.Knøsgaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2741 |
Jeg er også interesseret i et byggemøde i Silkeborg, men ikke før efter Klodsfesten.
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Søren.P.Dalsgaard ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 07-Juni-2017 Region: Midtjylland Status: Offline Point: 154 |
Det var primært fordi jeg havde en ledig lørdag.
Vi flytter det gerne til en hverdag efter klods fest hvis det giver mere mening.
|
|
Søren Pingel Dalsgaard
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |