![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
byggemøde kalundborg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brian.Søholm ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 07-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 638 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2023 kl. 04:10 |
Så køre vi byggemøde igen her på Vestsjælland. Fredag den 7 April. Kl 15.00 til vi slutter. Adressen er. Leren 1 4400 Kalundborg Danmark. nye folk skal være meget velkommen, vi har masser af plads. når vi trænger til mad ![]() jeg/vi kommer GBC Brian
|
|
Brian Søholm Larsen
|
|
![]() |
|
Mikael.Jørgensen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 17-Marts-2012 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så køre vi byggemøde igen her på Vestsjælland. Fredag den 7 April. Kl 15.00 til vi slutter. Adressen er. Leren 1 4400 Kalundborg Danmark. nye folk skal være meget velkommen, vi har masser af plads. når vi trænger til mad ![]() jeg/vi kommer GBC Brian Mikael Liane
|
|
Mikael Jørgensen
|
|
![]() |
|
Rolf.Ingdahl.Jensen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 29-Januar-2014 Region: Bornholm Status: Offline Point: 223 |
Så køre vi byggemøde igen her på Vestsjælland. Fredag den 7 April. Kl 15.00 til vi slutter. Adressen er. Leren 1 4400 Kalundborg Danmark. nye folk skal være meget velkommen, vi har masser af plads. når vi trænger til mad ![]() jeg/vi kommer GBC Brian Mikael Liane Kirstine Rolf
|
|
Rolf Ingdahl Jensen
|
|
![]() |
|
Brian.Søholm ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 07-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 638 |
Så køre vi byggemøde igen her på Vestsjælland. Fredag den 7 April. Kl 15.00 til vi slutter. Adressen er. Leren 1 4400 Kalundborg Danmark. nye folk skal være meget velkommen, vi har masser af plads. når vi trænger til mad ![]() jeg/vi kommer GBC Brian må meld fra til Bygge møde Mikael Liane Kirstine Rolf
|
|
Brian Søholm Larsen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5408 |
Så køre vi byggemøde igen her på Vestsjælland. Fredag den 7 April. Kl 15.00 til vi slutter. Adressen er. Leren 1 4400 Kalundborg Danmark. nye folk skal være meget velkommen, vi har masser af plads. når vi trænger til mad ![]() jeg/vi kommer GBC Brian må meld fra til Bygge møde Mikael Liane Kirstine Rolf Søren Johansen
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Mikael.Jørgensen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 17-Marts-2012 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1119 |
Fedt husk nu det er aldrig forsent og melde sig på
|
|
Mikael Jørgensen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |