![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Brabrand den 23. februar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glenn.Knøsgaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2741 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2023 kl. 12:21 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 23. februar kl. 18.00.
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Jens.P.Troelsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 09-April-2019 Region: Østjylland Status: Offline Point: 479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 23. februar kl. 18.00.
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Jens Peter 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
![]() |
|
M.Sørensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Februar-2014 Sted: Århus Region: Østjylland Status: Offline Point: 743 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 23. februar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Jens Peter 3. Morten Sørensen 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
Morten Sørensen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2050 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 23. februar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Jens Peter 3. Morten Sørensen 4. Benjamin Jakobsen 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
![]() |
|
Ulf.Andersen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Juli-2015 Region: Østjylland Status: Offline Point: 599 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 23. februar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Jens Peter 3. Morten Sørensen 4. Benjamin Jakobsen 5. Poul-Erik Borre 6. Ulf Andersen 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
Ulf Andersen
|
|
![]() |
|
Jens.P.Troelsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 09-April-2019 Region: Østjylland Status: Offline Point: 479 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 23. februar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Jens Peter (Spiser hjemmefra) 3. Morten Sørensen 4. Benjamin Jakobsen 5. Poul-Erik Borre 6. Ulf Andersen 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
![]() |
|
Ulf.Andersen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Juli-2015 Region: Østjylland Status: Offline Point: 599 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 23. februar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Jens Peter (Spiser hjemmefra) 3. Morten Sørensen 4. Benjamin Jakobsen 5. Poul-Erik Borre - pizza nr 8 (95,-) 6. Ulf Andersen - pizza nr 8 (95,-) 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
Ulf Andersen
|
|
![]() |
|
M.Sørensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Februar-2014 Sted: Århus Region: Østjylland Status: Offline Point: 743 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 23. februar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Jens Peter (Spiser hjemmefra) 3. Morten Sørensen - pølsemix nr 40 (80,-) 4. Benjamin Jakobsen 5. Poul-Erik Borre - pizza nr 8 (95,-) 6. Ulf Andersen - pizza nr 8 (95,-) 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
Morten Sørensen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2050 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 23. februar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Jens Peter (Spiser hjemmefra) 3. Morten Sørensen - pølsemix nr 40 (80,-) 4. Benjamin Jakobsen - pizza nr. 9 (100,-) 5. Poul-Erik Borre - pizza nr 8 (95,-) 6. Ulf Andersen - pizza nr 8 (95,-) 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
![]() |
|
Glenn.Knøsgaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2741 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 23. februar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard - pizza nr. 10 (90,-) 2. Jens Peter (Spiser hjemmefra) 3. Morten Sørensen - pølsemix nr 40 (80,-) 4. Benjamin Jakobsen - pizza nr. 9 (100,-) 5. Poul-Erik Borre - pizza nr 8 (95,-) 6. Ulf Andersen - pizza nr 8 (95,-) 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Som vi snakkede om Brick Crafts:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |