![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Orkens Vinter Lejr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikkel.L.Gehrke ![]() Klods ![]() Medlem siden: 05-August-2022 Region: Østjylland Status: Offline Point: 167 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2023 kl. 15:33 |
Så er den endelig færdig, og så kun med en dag inden man ikke kan indsende kreationer til Brickscalibur. Dem der var med til byggemøde i Brabrand, den 15. december genkender nok teltet. Det der nok tog længst tid var at få de sidste detaljer på plads, men nu synes jeg at de er der! Jeg ventede nu også på at kunne få fingrende på en af de nye Ork figurer, så jeg kunne gøre min kreation helt komplet :) ![]() Flere billeder på min Flickr :) God weekend til jer alle!
|
|
Mikkel Lippert Gehrke
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes den er god, men måske det kalkunlår orken har i hånden skal mangle på kalkunen??
![]() God vind i konkurencen!
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Mikkel.L.Gehrke ![]() Klods ![]() Medlem siden: 05-August-2022 Region: Østjylland Status: Offline Point: 167 |
Ja det kunne muligvis godt være, men tanken var nok nærmere at det skulle forestille at orken næsten havde spist den ene kalkun færdig, og så skulle til at gå ombord i den næste. Der kunne måske godt være nogle små knogler foran ham så.
|
|
Mikkel Lippert Gehrke
|
|
![]() |
|
Niels.J.Smedegaard ![]() Panel ![]() Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 810 |
Det giver kraftige mindelser i forhold til da jeg spillede WarCraft.
Det spillede jeg MEGET.
Fedt byg. |
|
Mvh
Niels Lego Abuser Group |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |