![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Klodsoversigt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Claus Berenhard ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2022 kl. 13:18 |
Hej
Jeg har forskellige (ufuldstændige) LEGO sæt. Er der en nem måde at kunne danne sig et overblik over hvilke elementer der mangler for at bygge sættet ? Jeg har fundet online-oversigt med byggevejledninger og klodsoversigter (Bricklink.com), men kunne godt bruge funktionen: F.ex. Jeg skal bruge 7 elementer 3010 gul 1 x 4, og har selv 5 = jeg mangler 2 stk til at bygge sæt 850-1 Technic Gaffeltruck, men inden jeg laver en samlet bestilling enten på brugteklodser eller lego, ville det være rart at have overblikket, måske jeg har dem i et andet sæt |
|
![]() |
|
Felix.Petersen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 02-Januar-2021 Sted: Albertslund Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemmeste måde er næsten at oprette en wanted list på bricklink og tilføje de elementer du mangler her. Så kan du enten vælge quick buy eller gå på jagt i forskelige sælgeres lager.
|
|
Mvh
Felix |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |