Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøder på (syd)Fyn?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøder på (syd)Fyn?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Penny.Mei.Stolpe Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 04-November-2022
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 363
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Penny.Mei.Stolpe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøder på (syd)Fyn?
    Sendt: 14-December-2022 kl. 08:19
Jeg har holdt øje i et stykke tid, og synes ikke rigtigt der har været nogle.

Er der overhovedet nogen i det fynske/sydfynske som er til byggemøder? Aller helst i Faaborg eller Svendborg, og som ikke helst er efter sidste færgeafgang mod Ærø.

Alternativt i dagtimer, hvor jeg er åben også for Odense og deromkring.

Eller endnu mere alternativt, er der nogen som er åben for at komme til Ærø til byg (hvor jeg så skal have bedre forklaret hvordan byggemøder egentlig foregår hvis jeg skal arrangere). 

(Håber den her post ikke er upassende i den her underforum, ellers må den godt flyttes til det mest hensigtsmæssige sted.)


Redigeret af Penny.Mei.Stolpe - 14-December-2022 kl. 08:20
Penny Mei Stolpe
Til top
David.Olsen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 30-Juni-2021
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 101
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-December-2022 kl. 10:55
Jeg tror ikke der er nogle faste der foregår her på Fyn. Men det burde vi måske få sat i gang. Jeg er ihvertfald frisk på det. Tror dog det ville være bedre at trække tættere på Odense. Alt efter hvem og hvor mange der er interesseret.
David Olsen
Til top
Penny.Mei.Stolpe Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 04-November-2022
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 363
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Penny.Mei.Stolpe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-December-2022 kl. 11:46
Jeg havde en mistanke om at Odense nok er mest gangbar. Men jeg håber at det kan ordnes med tider som hænger sammen med Ærøfærgerne - eller at der er overnatningsmuligheder. 

Der er meget få ulemper ved at bo på Ærø, men at ligesindede er langt væk er en af dem.
Penny Mei Stolpe
Til top
Chris.Andersen Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 06-Maj-2022
Sted: Odense
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 40
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-December-2022 kl. 18:50
Hej 
Jeg bor i Odense og har selv tænkt over om det dog ikke var muligt at starte et fast byggemøde op i odense/fyn - hvis de kan i Jylland og på Sjælland så må vi også kunne.
Plejer selv at tage til byggemøde i vejle (tænker jeg at fortsætte med) men kunne være godt med et tættere på også.

Chris

PS Er selv fra Ærø - og der er jo lidt transporttid. ;) 
Chris Andersen
Til top
Penny.Mei.Stolpe Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 04-November-2022
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 363
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Penny.Mei.Stolpe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-December-2022 kl. 14:10
Så er vi mindst tre som kunne tænke sig at komme i gang. Hvor mange flere før vi beslutter os for et tidspunkt og sted i Odense? Jeg har slet ingen erfaring om hvordan møderne foregår.
Penny Mei Stolpe
Til top
Brian.Søholm Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 07-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 664
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Søholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-December-2022 kl. 15:32
det vil jeg godt køre en tur til fyn, for at møde medlemmer hvis der skulle komme et byggemøde 
Brian Søholm Larsen
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-December-2022 kl. 19:34
Et byggemøde i Odense vil også have min interesse 🙂
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Jonathan.L.Tjellesen Se drop down
Knop
Knop
Avatar

Medlem siden: 17-September-2022
Sted: Svendborg
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonathan.L.Tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2022 kl. 12:26
Hejsa

Jeg er fra Svendborg, og det er fedt at der bliver taget initiativ til byggemøde her på fyn.  Jeg er også frisk på at mødes, når tid sted en gang er fastlagt.
Jonathan Lindblom Tjellesen
Til top
Gitte.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-Juni-2012
Sted: Danmark
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1607
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Januar-2023 kl. 22:50
Byggemøde i Odense er et ja tak herfra 😁👍🏻
Klodsmutter
Til top
Penny.Mei.Stolpe Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 04-November-2022
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 363
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Penny.Mei.Stolpe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2023 kl. 09:36
Jonathan - jeg ved ikke hvor i Svendborg du bor, men vi burde kunne hitte ud af fælleskørsel når vi når så langt til at have sted og tid. Har du bil? Jeg har, og vil gerne køre, men betaler også gerne benzin penge hvis du er chauffør. 
Penny Mei Stolpe
Til top
Michael.Werenberg Se drop down
Knop
Knop


Medlem siden: 16-Maj-2019
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.Werenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Januar-2023 kl. 21:13
Jeg er også interesseret i at deltage i det omfang det passer ind med familielivet🙂
Michael Werenberg
Til top
Chris.Andersen Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 06-Maj-2022
Sted: Odense
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 40
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2023 kl. 16:46
Er der nogen der har nogle forslag til lokaler vi kan låne/leje billigt? 

Tænker måske borgernes hus (banegården odense) men som jeg læser det kan man ikke reservere lokaler kun låne hvis det er ledigt.

eller ved jeg ikke om man kan på kulturmaskinen??

mvh Chris
Chris Andersen
Til top
Penny.Mei.Stolpe Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 04-November-2022
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 363
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Penny.Mei.Stolpe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2023 kl. 19:14
Hvordan er det med sognehuse? Kan man måske låne der? Jeg ved ikke om man skal betale for det. 


Penny Mei Stolpe
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2023 kl. 20:01
Husk at foreningen yder tilskud til byggemøder Smile
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Jack.R.Petersen Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 30-September-2021
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 23
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jack.R.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Januar-2023 kl. 17:38
Jeg er også fra Fyn (Odense) og ville også være interesseret har dog skæve arbejdstider og arbejder meget (skal jo have råd til at købe mere Lego) 
Jack Rosendahl Petersen
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 29-April-2008
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5428
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juli-2023 kl. 18:08
Er der interesse for et byggemøde i Odense?
Jeg vil godt køre en tur til Odense for at være med til at få det stablet på benene. 
Jeg kan se på Danmarkskortet, at langt de fleste medlemmer på Fyn kommer fra Odense af, så jeg tænker at det vil give mest mening at afholde et møde der, frem for Sydfyn/Svendborg området. 

Men prøv lige at skriv om i har interesse i et byggemøde - og hvor I kommer fra på Fyn. 
Jeg er åben for de fleste tidspunkter, men af hensyn til Penny fra Ærø, så må mødet ikke ligge for sent.
Så hvad siger i til en søndag og så kan vi bygge hele eftermiddagen sammen? - Bare et forslag.

Hvis der er et medlem fra Odense som kan og gerne vil lægge hjem til vil det være optimalt til en start. Så må vi se på sigt om vi kan finde et egnet lokale hvor vi kan være.

Vh
Christoffer
Til top
Søren.S.Christiansen Se drop down
Knop
Knop
Avatar

Medlem siden: 11-Juni-2023
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren.S.Christiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juli-2023 kl. 23:25
Jeg vil også være intresseret i byggemøder, men først når vi kommer hen på efteråret, jeg har også adgang til lokaler mm.    

Søren
Søren Sten Christiansen
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 29-April-2008
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5428
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2023 kl. 09:09
Det lyder rigtig godt Søren. 
Jeg kan se at du er fra Odense SØ, så det er helt perfekt.

Og ja, vi skal lige hen i august- sep inden det første møde.
Hvor mange personer vil du ca have plads til i det lokale, hvis hver person skal have en bordplads hvor man kan sidde og bygge?

Kan vi allerede nu finde en dato, så vi kan starte en tilmelding op, og folk kan få kalenderen til at passe? 
Til top
Penny.Mei.Stolpe Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 04-November-2022
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 363
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Penny.Mei.Stolpe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2023 kl. 09:39
Jeg er helt klart med! 

Jeg foretrækker muligheden med at bruge eftermiddagen på det så jeg kan nå hjem, men er ikke afvisende overfor aftener, forudsat der er overnatningsmulighed til en overkommelig pris. 

Start i efterår passer fint - så er der en chance min forstuvede fod bliver rask til at køre bil igen. Er der nogen fra Svendborg eller derfra mod Odense som vil med kan der blive kørelejlighed - eller som vil køre fra Svendborg selv som kan spare mig for at have bilen med over vandet. 
Penny Mei Stolpe
Til top
Victor.D.Winther Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 17-September-2022
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 46
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Victor.D.Winther Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2023 kl. 16:44
Jeg kunne bestemt også være interesseret i dette. Og som jeg allerede har nævnt for Chrisotffer og Penny ligger jeg gerne lejlighed til :) Jeg har ekstra borde således at man sagtens ville kunne være 10-15 
Victor Damgård Winther
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.