![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Byggemøder på (syd)Fyn? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Dennis.Tomsen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5216 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fedest. Bare sæt igang, Victor
![]() |
||
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
|
||
![]() |
||
H.Mikkelsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2043 |
|
Hej
Jeg har tjekket lidt omkring mulige lokaler i Odense Det er muligt at låne et lokale i den indre by ikke alt for langt fra stationen og parkeringsmuligheder Hvor mange vil være med på en lørdag eller søndag eftermiddag i august for at prøve det af? |
||
Mange hilsner Henning M.
We need more Space |
||
![]() |
||
Martin.Boe ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 07-Januar-2019 Sted: Odense Region: Fyn Status: Offline Point: 275 |
|
Hvis jeg har fri, kunne jeg godt være game😊👍
|
||
![]() |
||
David.Olsen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 30-Juni-2021 Region: Fyn Status: Offline Point: 81 |
|
Jeg er frisk!
|
||
David Olsen
|
||
![]() |
||
Søren.S.Christiansen ![]() Knop ![]() ![]() Medlem siden: 11-Juni-2023 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2 |
|
Hej
Vi kan være op til 15 personer er der godt bordplads til alle. // Søren |
||
Søren Sten Christiansen
|
||
![]() |
||
C.Behrens ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5257 |
|
Søren kan du komme med en dato allerede nu? -gerne engang midt i august, så folk kan få det i kalenderen. Så må vi se hvormange vi bliver.
|
||
Mit Flickr og mit Portfolio
|
||
![]() |
||
Penny.Mei.Stolpe ![]() Klods ![]() Medlem siden: 04-November-2022 Region: Fyn Status: Offline Point: 238 |
|
Og så jeg kan få pladsbestilling på færgen. Der bliver lidt mere run på færgerne mens der er en færge mindre.
|
||
Penny Mei Stolpe
|
||
![]() |
||
Chris.Andersen ![]() Flise ![]() ![]() Medlem siden: 06-Maj-2022 Sted: Odense Region: Fyn Status: Offline Point: 31 |
|
Jeg er frisk - bor i Odense men kan desværre ikke ligge hus til :(
|
||
Chris Andersen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |