Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Dukketøj, den hårde af slagsen.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dukketøj, den hårde af slagsen.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dukketøj, den hårde af slagsen.
    Sendt: 08-December-2022 kl. 20:25
Ja det er rigtigt at drenge leger med dukker. Jeg gør om ikke andet. Jeg fik købt en stakkels ensom dukke i Sorø, til det altid hyggelige LEGO loppemarked. Med den helt klare plan om at bygge hende ind i en mech. Men ikke helt ind i som man ofte ser. Nej jeg havde denne her ide om at det kunne se fjollet ud hvis hendes arme og ben var synlige i en integreret rumdragt af en slags. Det lidt søde og sjove bliver så en kontrast til hendes kæmpe hånd. Den kan lange nogle seriøse håndmadder ud. 👊💪
Benjamin Andersen
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 945
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-December-2022 kl. 09:46
Den er fed. Jeg må huske at vise den til min søn Thor, for Mech's det er lige ham.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-December-2022 kl. 09:52
Tak. Ja han har godt fortalt mig om hans interesse for mechs. De er også enormt fede at bygge, og der er tusinder af stilarter, så der er lidt til en hver stil. 
Benjamin Andersen
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3368
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-December-2022 kl. 16:30
Den er sjov LOL

Normalt siger mechs mig ikke noget. Men denne mech kan jeg rigtig godt lide. Thumbs Up

 
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-December-2022 kl. 16:46

Jeg ved ikke lige hvorfor følgende sætning fra The LEGO Movie "We are from the planet Duplo and we are here to destroy you" giver genklang, men en skræmmende fed MOC det er det Thumbs Up



Redigeret af Dennis.Tomsen - 09-December-2022 kl. 16:48
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-December-2022 kl. 18:05
Som sædvanlig, godt skulderet Benjamin, hvis man kan sige sådan... !! 👍 😊
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-December-2022 kl. 15:32
Mega fedt bygget! Der er noget "Big Daddy og Little Sister" over billede #2, men det er effekten i bunden under den tunge arm, som virkelig sælger modellen!
Til top
Thorbjørn.H.Eriksen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 28-Februar-2016
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 317
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorbjørn.H.Eriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-December-2022 kl. 11:33
Jeg elsker den måde, som du har lavet den smadrede beton under armen på. Jeg fandt også ud af, at Belleville passer okay ind i en 1:20 skala.
Thorbjørn Haugaard Eriksen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.