![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
|
The journey begins. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-November-2022 kl. 16:17 |
Det startede med en tur i netto, hvor der var lidt tilbud på minifigur serie 23, jeg havde opdaget at den lille alf med julekuglen havde én 1x1 plate med print af en hus facade, jeg fandt to stk. Og til min overraskelse var der dobbelt op på printede plates i hver pose. Altså 4 huse. Så var ideen der straks med en lille kystby og rejsen ud på nye eventyr.
![]() |
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2608 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et fint lille microbyg du der har kreeret... Gad vide hvor rejsen går hen?
Det er højst sandsynligt et tilfælde, men jeg synes det er god humor at 'vandet' synker i samme hjørne som skibet... ![]() ![]() |
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7057 |
Det er flot. God brug af elementer selvfølgelig. Noget i mig synes at vandoverfladen burde være på højde med, eller under bordkanten, så det ikke render ud, men ja, det er jo bare lego
![]() |
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Jens.P.Troelsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 09-April-2019 Region: Østjylland Status: Offline Point: 478 |
Vild fedt mikro-byg!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |