![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Sønderborg tirsdag den 13. december |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Niels.J.Smedegaard ![]() Panel ![]() Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 810 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2022 kl. 10:32 |
|
Jeg har reserveret det sædvanlige lokale i Frivillighuset. Reservationen er efter de retningslinjer vi blev enige om - hvilket vil sige den 2. tirsdag i hver måned. Min reservation gælder til og med december 2023. Jeg sørger for købe-kage og kaffe. Er der specielle ønsker? (Julesmåkager eller julestollen kunne være bud, nu vi er i Sønderjylland). Næste byggemøde er: Tirsdag den 13. december 2022 Kl. 18.30-21.30 (senest) Lokale 4 i Frivillighuset Sønderborg - indgang fra gågaden Perlegade 50 6400 Sønderborg. Jeg deltager: 1. Niels Johanneson Smedegaard 2. Thor Johanneson Smedegaard 3. Tina Johanneson Smedegaard 4. 5. 5. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Venteliste ![]() 1. |
||
Mvh
Niels Lego Abuser Group |
||
![]() |
||
Christian.Hansen ![]() Flise ![]() ![]() Medlem siden: 26-Oktober-2012 Sted: Gråsten Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Christian Hansen
|
||
Christian Hansen
|
||
![]() |
||
S.Skjødt-Ladefoged ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Kasserer og LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 13730 |
|
Jeg deltager: 1. Niels Johanneson Smedegaard 2. Thor Johanneson Smedegaard 3. Tina Johanneson Smedegaard 4. Christian Hansen 5. Søren Skjødt-Ladefoged (hvis overnatning falder på plads) 5. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Venteliste ![]() 1.
|
||
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer & LUGBULK General |
||
![]() |
||
Niels.J.Smedegaard ![]() Panel ![]() Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 810 |
|
Jeg deltager:
1. Niels Johanneson Smedegaard 2. Thor Johanneson Smedegaard 3. Christian Hansen 4. Søren Skjødt-Ladefoged (hvis overnatning falder på plads) 5. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Venteliste ![]() 1. Desværre var Tina blevet indkaldt til at udføre arbejde i en anden frivillig forening. 😔
|
||
Mvh
||
![]() |
||
Peter.Hald ![]() Flise ![]() Medlem siden: 30-Januar-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 13 |
|
jeg kommer
Peter Hald |
||
Peter Hald
|
||
![]() |
||
Lorens.Christian ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 19-Oktober-2015 Sted: Kværs Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 353 |
|
|
||
Æ synnejye
Lorens Christian Meyer |
||
![]() |
||
Johanne.A ![]() Klods ![]() Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 271 |
|
|
||
Johanne Andresen
|
||
![]() |
||
|
Så fik jeg lige lavet en smule oprytten. Min egen fejl. Glæder mig til vi ses.
Redigeret af Niels.J.Smedegaard - 30-November-2022 kl. 00:19 |
||
Mvh
||
![]() |
||
Henning.Nielsen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 08-November-2014 Sted: Lunderskov Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 232 |
|
What do you want to do ? New mail< id="mailtovinduecopyClipboardEmail">Copy< id="mailtovindueclipboard">Så fik jeg lige lavet en smule oprytten. Min egen fejl. Glæder mig til vi ses.
|
||
Henning Nielsen
|
||
![]() |
||
|
Johanne har opfordret til, at vi leger pakkeleg.
Det synes jeg er en fin ide.
Tanken er en pakke til en officiel værdi af ca. 75-100 kr. Jeg skal selv ind i gemmerne og se, hvad jeg kan finde, for det er fuldt tilladt 😁 Deres listepris rammer beløbet, selv om jeg har givet mindre 🙈😎 Redigeret af Niels.J.Smedegaard - 11-December-2022 kl. 08:58 |
||
Mvh
||
![]() |
||
S.Skjødt-Ladefoged ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Kasserer og LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 13730 |
|
Må desværre melde afbud. 1. Niels Johanneson Smedegaard 2. Thor Johanneson Smedegaard 3. Christian Hansen 4. Peter Hald 5. Lorens Christian 6. Peter Andresen (spiser på Bilka 17,30) 7. Johanne Andresen (spiser på Bilka 17,30) 8. Henning Nielsen (spiser på Bilka 17,30) 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Venteliste ![]() 1.
|
||
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer & LUGBULK General |
||
![]() |
||
Linda.Tækker ![]() Flise ![]() Medlem siden: 10-September-2019 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 11 |
|
Må desværre melde afbud. 1. Niels Johanneson Smedegaard 2. Thor Johanneson Smedegaard 3. Christian Hansen 4. Peter Hald 5. Lorens Christian 6. Peter Andresen (spiser på Bilka 17,30) 7. Johanne Andresen (spiser på Bilka 17,30) 8. Henning Nielsen (spiser på Bilka 17,30) 9. Claus Tækker 10. Linda Tækker 11. 12. 13. 14. 15. 16. Venteliste
|
||
Linda Tækker
|
||
![]() |
||
Linda.Tækker ![]() Flise ![]() Medlem siden: 10-September-2019 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 11 |
|
1. Niels Johanneson Smedegaard 2. Thor Johanneson Smedegaard 3. Christian Hansen 4. Peter Hald 5. Lorens Christian 6. Peter Andresen (spiser på Bilka 17,30) 7. Johanne Andresen (spiser på Bilka 17,30) 8. Henning Nielsen (spiser på Bilka 17,30) 9. Claus Tækker 10. Linda Tækker 11. 12. 13. 14. 15. 16. Venteliste
|
||
Linda Tækker
|
||
![]() |
||
C.Davidsen ![]() Knop ![]() ![]() Medlem siden: 18-Juni-2008 Sted: Denmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 5 |
|
Jeg deltager:
1. Niels Johanneson Smedegaard 2. Thor Johanneson Smedegaard 3. Christian Hansen 4. Peter Hald 5. Lorens Christian 6. Peter Andresen (spiser på Bilka 17,30) 7. Johanne Andresen (spiser på Bilka 17,30) 8. Henning Nielsen (spiser på Bilka 17,30) 9. Claus Tækker 10. Linda Tækker 11. Carsten Davidsen 12. 13. 14. 15. 16. Venteliste
|
||
Carsten Davidsen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |