Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Nyt Lyngby stadion - 40.000 klodser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Lyngby stadion - 40.000 klodser

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Rasmus.B.Damkjær Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 19-November-2018
Sted: København
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 28
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Rasmus.B.Damkjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt Lyngby stadion - 40.000 klodser
    Sendt: 22-November-2022 kl. 18:58
Mine to virksomheder er begge sponsorer i Lyngby Boldklub A/S, og derfor var det oplagt at kombinere min store passion for Lego med at bygge det kommende nye stadion i netop Lyngby.

Jeg har bygget det ud fra de tilgængelige illustrationer på Lyngby Boldklubs hjemmeside, og består af +40.000 klodser og +550 minifigurer. Det er ca. 1,8 meter langt og 1 meter bredt.

Der er lavet mange antagelser i byggeriet såsom boder, toiletter, indgange og indretning af VIP-område, men ellers har jeg så vidt muligt bygget efter illustrationerne. 

Læg mærke til at mit firma kbh-kollegier.dk er blevet tribunesponsorer på den ene bagende. hehe. 








Rasmus Berthu Damkjær
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-November-2022 kl. 19:15
Spændende at de tør hoppe ud i en stadion op gradering som det ser ud lige nu - minder lidt om FCN de spiller mod her :-) Hvor tæt er det på at blive til virkelighed med nyt stadion? - og håber ikke du er alt for øm i tomlen af at sætte så mange koldser sammen.
Lars Kristensen
Til top
Rasmus.B.Damkjær Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 19-November-2018
Sted: København
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 28
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.B.Damkjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-November-2022 kl. 19:19
Ja, de trænger også til nogle bedre rammer. Selskabet bag klubben har vundet udbuddet om nyt stadion med en enig kommunalbestyrelse, så det kommer forhåbentlig inden for nogle år. Her er der info: https://lyngby-boldklub.dk/nyt-stadion/
Rasmus Berthu Damkjær
Til top
Jesper.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-December-2013
Sted: Vejle
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 661
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-November-2022 kl. 21:43
Fantastisk lavet, har du bragt forslaget videre?. Hilsen en stor Lyngbyfan
Jesper Marcussen - Det er lige lovligt for klodset :D
Til top
Rasmus.B.Damkjær Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 19-November-2018
Sted: København
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 28
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.B.Damkjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-November-2022 kl. 21:46
Tak. Det har været bragt på klubbens egne sociale medier med stor succes, hvis det er det du henviser til Smile
Rasmus Berthu Damkjær
Til top
Jesper.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-December-2013
Sted: Vejle
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 661
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-November-2022 kl. 21:48
Citat: Rasmus.B.Damkjær Rasmus.B.Damkjær skrev:

Tak. Det har været bragt på klubbens egne sociale medier med stor succes, hvis det er det du henviser til Smile

Fedest nok, har du kommet på stadion i mange år Rasmus?: Jeg håber det bliver aktuelt
Jesper Marcussen - Det er lige lovligt for klodset :D
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.