![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Juleudstilling i Salling, Aarhus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glenn.Knøsgaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2022 kl. 23:12 |
Igen i år har nogle medlemmer af Byggepladen bygget og opsat en juleudstilling i stormagisinet Salling i Aarhus.
I år er udstillingen bygget af følgende personer: Anders Flyndersøe Anders Porse Brian Vestergaard Cammi Karlslund Glenn Knøsgaard Lasse Deleuran Morten Sørensen Ole Agner Nielsen Poul-Erik Borre Rune Fogh Ulf Andersen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Jens.P.Troelsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 09-April-2019 Region: Østjylland Status: Offline Point: 479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser (igen) ud til at være en fantastisk udstilling - jeg glæder mig til at se den.
Jeg er lige kommet hjem fra et arrangement på børnenes skole, og der var rigtig mange der allerede havde været forbi og se det - de var alle meget begejstrede!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |