Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Die Schloss am Bergen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Die Schloss am Bergen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Die Schloss am Bergen
    Sendt: 20-September-2022 kl. 21:16
Og så kan den jo ses lige om lidt i Skærbæk. 
Søren Johansen
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 10:26
Den er super fin Søren. Microscala kan altså noget. 🔥🔥🔥
Benjamin Andersen
Til top
Ulf.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 640
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-September-2022 kl. 11:22
Fantastisk MOC, Søren! Virkelig elegant og effektfuld på trods af den begrænsede størrelse. Den glæder jeg mig til at se nærmere på i Skærbæk. 
Ulf Andersen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-September-2022 kl. 10:34
Er micro scale det nye sort?? Det tror jeg nok at det er😊 Det har været meget stille på mit bygge kontor siden KF i Næstved. Men en ny moc skulle der til, specielt eftersom Skærbæk jo snart starter. Jeg har taget udgangspunkt i tyske slotte, hvor nogle af dem er bygget på idylliske bjerge, med smukt landskab rund om. I forhold til det sidste micro scale slot jeg byggede, har jeg bygget dette endnu mindre. Da jeg sad og kiggede elementer igennem i mine hvide utensils skuffe, faldt jeg over diverse gamle space elementer og tænkte straks at de kunne bruges til tårnene. Rundt om slottet render i voldgrav, som springer ud i et vandfald og videre ned i floden omkring bjerget. Rundt om i landskabet er der små landsbyer, samt en prægtig kirke. Det er tilmeldt til Skærbæk Fan Weekend, hvor i kan se den live sammen med mine andre
mocs.






















Redigeret af Søren-Johansen - 12-September-2022 kl. 10:42
Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.