Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Årets tøjbestilling
Så er det tid til årets tøjbestilling.
Se vejledning for bestilling her
Sidste frist for bestilling er søndag. d. 5. februar 2023
Oprettet af: Jakob.Bindslet
Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Die Schloss am Bergen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Die Schloss am Bergen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5308
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Die Schloss am Bergen
    Sendt: 12-September-2022 kl. 10:34
Er micro scale det nye sort?? Det tror jeg nok at det er😊 Det har været meget stille på mit bygge kontor siden KF i Næstved. Men en ny moc skulle der til, specielt eftersom Skærbæk jo snart starter. Jeg har taget udgangspunkt i tyske slotte, hvor nogle af dem er bygget på idylliske bjerge, med smukt landskab rund om. I forhold til det sidste micro scale slot jeg byggede, har jeg bygget dette endnu mindre. Da jeg sad og kiggede elementer igennem i mine hvide utensils skuffe, faldt jeg over diverse gamle space elementer og tænkte straks at de kunne bruges til tårnene. Rundt om slottet render i voldgrav, som springer ud i et vandfald og videre ned i floden omkring bjerget. Rundt om i landskabet er der små landsbyer, samt en prægtig kirke. Det er tilmeldt til Skærbæk Fan Weekend, hvor i kan se den live sammen med mine andre
mocs.

Redigeret af Søren-Johansen - 12-September-2022 kl. 10:42
Søren Johansen
Til top
Ulf.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 16-Juli-2015
Region: Østjylland
Point: 594
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-September-2022 kl. 11:22
Fantastisk MOC, Søren! Virkelig elegant og effektfuld på trods af den begrænsede størrelse. Den glæder jeg mig til at se nærmere på i Skærbæk. 
Ulf Andersen
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 24-Februar-2019
Point: 1067
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 10:26
Den er super fin Søren. Microscala kan altså noget. 🔥🔥🔥
Benjamin Andersen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Point: 5308
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-September-2022 kl. 21:16
Og så kan den jo ses lige om lidt i Skærbæk. 
Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.