Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Sønderborg, onsdag den 12. oktober
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Sønderborg, onsdag den 12. oktober

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 957
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde i Sønderborg, onsdag den 12. oktober
    Sendt: 31-August-2022 kl. 17:19
Kom til byggemøde i Sønderborg.

Næste møde er onsdag den 12. oktober 2022 kl. 18.00. Mødet afholdes i Frivillighedshuset, perlegade 50.

Det er helt nyt, at Byggepladen afholder byggemøde i Frivillighuset i Sønderborg. Alle er meget velkommen til at deltage. Er du ikke medlem af Byggepladen, er du velkommen til at komme og høre nærmere om hvad Byggepladen er for noget.
På mødet er der rig mulighed for at lære de andre medlemmer at kende. Det er tanken, at vi som på andre byggemøder rundt i landet kommer til at sidde og hygge med vores medbragte LEGO sæt, og få en snak omkring vores hobby/forening/udstilling eller hvad der nu falder os ind.
Første møde er lige oven på Skærbæk Fan Weekend, og der er vist også LEGO Masters stadig, så der er sikkert en del at snakke om.

Det er tilladt at medbringe mad, så det er tanken, at de, der vil, spiser sammen fra 18-19.
Jeg kan anbefale rulle-kebab fra Oasen lige over for Føtex. Sidst jeg spiste en sådan kostede den 35 kr.

Fra kl. 19 bygger vi - eller sorterer - det er jo lige oven på Skærbæk.

Så velmødt!     - Medbring selv kage og kaffe/drikkelse og et LEGO sæt.


Vi mødes i:

Frivillighuset
Perlegade 50
6400 Sønderborg
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 957
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-August-2022 kl. 17:24
Kommer til næste byggemøde onsdag den 12. oktober 2022 i Frivillighuset, perlegade (Kopier listen og skriv dig på):
Spisning af medbragt mad 18-19
Byggemøde 19-21

Max 12
Vi har fået tildelt et lille lokale, og jeg ved at der netop den dag er et større, så hvis der hurtigt kommer mange tilmeldte, kan det opgraderes.

Niels Smedegaard (spiser med kl. 18)
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 957
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-August-2022 kl. 17:26
PS. Hvis du hurtigt kontakter mig, kan du oven i købet få lidt indflydelse på frekvensen. Jeg er ved at indhente mulige tidspunkter fra Frivillighuset.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Peter.Hald Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 30-Januar-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 19
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Hald Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-September-2022 kl. 10:08
kommer til Byggemøde onsdag den 12. oktober

Mvh.
 Peter
Peter Hald
Til top
Lorens.Christian Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 19-Oktober-2015
Sted: Kværs
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 374
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lorens.Christian Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-September-2022 kl. 16:01
Kommer til næste byggemøde onsdag den 12. oktober 2022 i Frivillighuset, perlegade (Kopier listen og skriv dig på):
Spisning af medbragt mad 18-19
Byggemøde 19-21

Max 12
Vi har fået tildelt et lille lokale, og jeg ved at der netop den dag er et større, så hvis der hurtigt kommer mange tilmeldte, kan det opgraderes.

Niels Smedegaard (spiser med kl. 18)
Peter
Lorens Christian (vis arbejdet ikke kalder)
Æ synnejye
Lorens Christian Meyer
Til top
Hanne.Lindberg Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 29-Marts-2017
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 785
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanne.Lindberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 13:30
Da der er en ulige uge bør jeg være i Sønderborg, så satser på at jeg kommer.
Hanne Lindberg
Til top
Johanne.A Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 05-August-2009
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 289
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Johanne.A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-September-2022 kl. 08:43
Kommer til næste byggemøde onsdag den 12. oktober 2022 i Frivillighuset, perlegade (Kopier listen og skriv dig på):
Spisning af medbragt mad 18-19
Byggemøde 19-21

Max 12
Vi har fået tildelt et lille lokale, og jeg ved at der netop den dag er et større, så hvis der hurtigt kommer mange tilmeldte, kan det opgraderes.

Niels Smedegaard (spiser med kl. 18)
Peter
Lorens Christian (vis arbejdet ikke kalder)
Hanne Lindberg
Henning Nielsen
Peter Andresen
Johanne Andresen
Johanne Andresen
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 957
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Oktober-2022 kl. 12:52
Kommer til næste byggemøde onsdag den 12. oktober 2022 i Frivillighuset, perlegade (Kopier listen og skriv dig på):
Spisning af medbragt mad 18-19
Byggemøde 19-21

Max 12
Vi har fået tildelt et lille lokale, og jeg ved at der netop den dag er et større, så hvis der hurtigt kommer mange tilmeldte, kan det opgraderes.

Niels Smedegaard (spiser med kl. 18)
Peter
Lorens Christian (vis arbejdet ikke kalder)
Hanne Lindberg
Henning Nielsen
Peter Andresen
Johanne Andresen
Thor Smedegaard
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 957
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Oktober-2022 kl. 12:55
Så vidt jeg kan vurdere, så er det kun mig, der har ytret ønske om at spise kl. 18.
Er det korrekt forstået?
Jeg foreslår derfor at vi alle mødes kl. 19.
Så kan jeg også nå til cross-gym, der er en aktivitet min kone har lokket mig med på, siden jeg lavede opslaget. Smile 
Yoga lige efter har hun så ikke kunnet overtale mig til.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Lorens.Christian Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 19-Oktober-2015
Sted: Kværs
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 374
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lorens.Christian Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Oktober-2022 kl. 18:22
Kommer til næste byggemøde onsdag den 12. oktober 2022 i Frivillighuset, perlegade (Kopier listen og skriv dig på):
Spisning af medbragt mad 18-19
Byggemøde 19-21

Max 12
Vi har fået tildelt et lille lokale, og jeg ved at der netop den dag er et større, så hvis der hurtigt kommer mange tilmeldte, kan det opgraderes.

Niels Smedegaard (spiser med kl. 18)
Peter
Lorens Christian (vis arbejdet ikke kalder)
Hanne Lindberg
Henning Nielsen
Peter Andresen
Johanne Andresen
Thor Smedegaard
Linda tækker
Claus tækker 
Æ synnejye
Lorens Christian Meyer
Til top
Linda.Tækker Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 10-September-2019
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 11
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Linda.Tækker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2022 kl. 16:05
Tak for en hygge aften, var dejligt at møde jer, og høre om lidt forskelligt byg. Det var vores første møde, men kommer meget gerne igen. Mv Claus og linda
Linda Tækker
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.