![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde, Vejle - 04.08.2022 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Krissie ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2022 kl. 21:09 |
Hej Alle
Jeg vil gerne kigge forbi til byggemøde i morgen i Vejle - men idet jeg ikke er medlem (vil gerne lige hilse på først), så kan jeg ikke skrive mig på deltagerlisten her i forum What to do? På forhånd tak ![]() Vh Krissie
|
|
![]() |
|
Klaus.Hansen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1936 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Krissie
Du er velkommen. Vi er på 2. sal.
|
|
Klaus Hansen
|
|
![]() |
|
Hej Klaus
Mange tak! Jeg kigger forbi Bygningen. Jeg har sent fri, så jeg når ikke med til en runde pizza mv - men om alt går vel er jeg fremme kl. 18. Hvad bygger man? Jeg er ret.. ..ny. Skal lige finde ud af hvad jeg skal medbringe ![]() /Krissie
|
|
![]() |
|
Klaus.Hansen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1936 |
Vi bygger sæt, sortere klodser, skiller sæt ad eller bare snakker om LEGO.
|
|
Klaus Hansen
|
|
![]() |
|
Mads ![]() Gæst ![]() |
Hej
Jeg vil også gerne kigge forbi i aften til lidt lego-byg 😀 mvh Mads
|
|
![]() |
|
Rookie Krissie vil gerne sige tak for en hygsom aften (og kage)! Jeg vil glæde mig til at besøge jer igen! Vh Krissie
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |