![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Lille indisk tempel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lasse.Vestergård ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juli-2022 kl. 18:02 |
Jeg har fået fat i en stor mængde guldfarvede bananer til en meget billig pris. Jeg har længe tænkt over, hvad jeg kunne bruge dem til. Nu har jeg fundet på at bruge dem som tag til et lille indisk tempel. Jeg har bygget templet til polybag-konkurrencen, hvor man skal bygge et polybag-sæt med max 100 dele med udgangspunkt i et LEGO tema. Jeg har valgt temaet Orient Expedition fra 2003, som var en af de meget få gange, at der blev produceret indisk inspirerede LEGO sæt. ![]() Der er brugt 94 dele (heraf 16 guld-bananer)
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
God idé. Og så fandt jeg ud af at bananerne er kommet i guld
![]() |
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |