![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Ny familie i kirken |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jan.Jensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Juni-2018 Sted: Randers Region: Østjylland Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2022 kl. 17:42 |
|
|
Jan klods Jensen
|
|
![]() |
|
Jan.Jensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Juni-2018 Sted: Randers Region: Østjylland Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Jan klods Jensen
|
|
![]() |
|
|
|
Jan klods Jensen
|
|
![]() |
|
K.Gabriel ![]() Panel ![]() Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 925 |
Super sejt og meget detaljeret. Hvad mon gemmer sig i den mørke sø?
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
Peter.Just.Jensen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 11-Februar-2022 Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 263 |
Fed kirke. Den bliver dog meget grå at se på, når den ar de store flader. Kunne du evt bryde f.eks. Taget op med et par tiles i en anden farve?
|
|
Peter Just Jensen
|
|
![]() |
|
Niels.J.Smedegaard ![]() Panel ![]() Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 874 |
Det er flot. Og tilpas uhyggelig - Legowise
![]() Den bedste detalje synes jeg næsten er de hvide og gule blomster. Det har jeg ikke set før.
|
|
Mvh
Niels Lego Abuser Group |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |