![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Sorteringsmøde 9. August |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hanne.Lindberg ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 29-Marts-2017 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juni-2022 kl. 18:19 |
Så er det sommer og solen skinner og det er dejligt… Men man opdager jo også de ting man har udsat 😁… jeg har 2 kasser med klodser der skal farvesorteres (jeg er ikke vild med det) - men så tænkte jeg - det er da anledningen til at invitere til sorteringsmøde her i Vollerup tirsdag den 9. August fra kl 13-19 - jeg sørger for forfriskninger og slutter af med at give Pizza. Så håbner nogen har tid/lyst til at komme - så kan vi bruge lejligheden til at ligge en slagplan for fremtidige byggemøder i Sønderborg.
|
|
Hanne Lindberg
|
|
![]() |
|
Brian.Vestergaard ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 29-Januar-2019 Sted: Kolding Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er lige startet på arbejde igen der så tror ikke jeg kan få det til at hænge sammen. Men ellers en god ide :)
Måske burde jeg stille pizza til rådighed mod den sortering jeg ikke selv gider :) |
|
Brian Vestergaard
|
|
![]() |
|
Hanne.Lindberg ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 29-Marts-2017 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 761 |
Det er vigtigt at gøre en træls opgave til en fest 😁😁
|
|
Hanne Lindberg
|
|
![]() |
|
Niels.J.Smedegaard ![]() Panel ![]() Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 810 |
Kære Hanne
Jeg vil overordentligt gerne være med til at stable byggemøder i Sønderborg på benene. Jeg har allerede haft en føler ude til Frivillighuset i samme ærinde. De vil helst lægge hus til noget, der har et sundhedsmæssigt eller socialt grundlag, men hvis det lægges om aftenen, vil det nok ikke være helt umuligt. Med hensyn til sorteringsmøde, der er den 9. august en tirsdag, som er arbejdsdag for mig. Jeg vil derfor nok først være i stand til at komme omkring 16.30. Til gengæld vil jeg nok kunne lokke min søn Thor med. Han vil næppe have mod på at komme alene, selv om det med farvesortering lige er hans “ting”. Han er ikke stærkt begejstret, når farmand mener, at der skal være mere avanceret sortering. 😅
|
|
Mvh
Niels Lego Abuser Group |
|
![]() |
|
Kenneth.Schütt ![]() Flise ![]() ![]() Medlem siden: 17-August-2020 Sted: Sønderborg Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 16 |
Hej Hanne
Jeg er også på arbejde den dag, men jeg kan da dytte når jeg køre fra vollerup og hjem (arbejder i vollerup) Snakker lige med fruen, måske vi kan komme forbi efter arbejde
|
|
Sulfo
|
|
![]() |
|
En uge alene hjemme og Touren på tv og så kom jeg helt selv til bunds i klodserne lige med en meget lille rest, så sorteringsmøde er desværre aflyst. Men vi satser på et byggemøde i sønderborg efter sommerferien
|
|
Hanne Lindberg
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |