![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
10-år legofan |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anne ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2022 kl. 08:48 |
Jeg kunne godt kunne tænke mig at finde en eller anden form for fællesskab omkring Lego for min 10-årige søn, men kan ikke lige finde ud af, hvordan jeg skal finde det Det kan enten være en voksen der kommer efter skole og bygger/hjælper eller et fællesskab med andre børn i København (vi bor i Valby) Måske du kan hjælpe os i den rigtige retning?
|
|
![]() |
|
Tina.Haulrich ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Ambassadør Medlem siden: 19-Marts-2013 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 2956 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Anne
Jeg vil foreslå dig at prøve en Facebook gruppe f.eks. "LEGO entusiasterne". Der er nok større chance for at finde en, som vil hjælpe. Vi er primært en forening for voksne LEGO byggere, så børnefællesskaber er ikke lige vores spidskompetence. Håber det lykkedes
![]() |
|
Tina Haulrich
"Spend your life doing strange things with weird people" |
|
![]() |
|
Peter.Just.Jensen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 11-Februar-2022 Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil også sige Legoentusiasterne vil være et bedre bud. Der er i hvert fald af og til nogen som efterspørger noget Ala det du gør.
Og med 10.000+medlemmer når din forespørgsel bredere ud...
|
|
Peter Just Jensen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |