Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - NES Duck Hunt, Laughing Dog MOC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NES Duck Hunt, Laughing Dog MOC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kim.Hansen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 30-December-2005
Sted: Denmark
Region: Bornholm
Status: Offline
Point: 676
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Kim.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: NES Duck Hunt, Laughing Dog MOC
    Sendt: 24-Maj-2022 kl. 13:59
Lidt baggrundshistorie.

Til Hobbycon Bornholm var det længe planlagt at min lillebror skulle stå for at tage vores konsol-samling med.

Så kom LEGO med deres Nintendo og den skulle da hjem i samlingen - den blev samlet i påsken, så den kunne være klar til at blive sat op.

Jeg ser på nettet der findes en fan-creation af lyspistolen.... såååå den skal også med - at få bestilt de rigtige antal dele (og modtage dem til tiden) var nervepirrende (især når bagenden liiige skulle modificeres så silhouetten blev mere korrekt.

Men de gode idéer kommer i sidste øjeblik... 

Man burde jo også lave en lille 'Duck Hunt' model i følgeskab med lyspistolen...

Efter en række hurtige beslutninger, en del Quickbreve med postnord (forstår stadig ikke at et alm. brev i dag skal tage over en uge at komme fra A til B, når det nu fungerede rimeligt fint før i tiden) og lidt sidste øjebliks klods-assistance fra Johnny og Lone, kom denne MOC til verdenen.

Min første MOC i snart 5 år:

   



Det andet LEGO jeg tog med til Hobbycon, kan ses i Event-tråden Wink


Redigeret af Kim.Hansen - 24-Maj-2022 kl. 14:01
"By the POWER of LEGO!"
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Maj-2022 kl. 17:37
Det var godt du tog original billedet med, så giver din MOC rigtig god mening og jeg synes rammer så tæt på spot on som LEGO nu engang tillader. Print er det en hjemmelavet label?
Lars Kristensen
Til top
Kim.Hansen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 30-December-2005
Sted: Denmark
Region: Bornholm
Status: Offline
Point: 676
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Maj-2022 kl. 18:34
De mørkegrønne dele fås også som olivengrøn, men er i en helt anden prisklasse Dead
Mørkegrøn er et fint alternativ Smile

Ja, det er hjemmelavet print - har fundet ud af der er en del forskellige muligheder at lave et.
Denne version er lamineret, med dobbeltklæbende tape på bagsiden og sort tusch på papirkanterne Wink 

En anden metode jeg brugte på Zapperen var, print fra tonerprinter, belagt med pakketape, en masse gnubben (så printet sidder fast på klisteret), varmt vand i 3-4 minutter og gnubning (og vandbad) til al papiret er væk Thumbs Up 
"By the POWER of LEGO!"
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.