![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Hjælp (betalt) til bygning af model |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Per Mikael ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Maj-2022 kl. 11:26 |
Hej Lego-entusiaster
Jeg er interesseret i at høre, om der findes 'dygtige amatører' eller ligefrem professionelle, der kan bygge en model (et større skib m.v.) for en virksomhed? Mål ca 50 x 12 (LxB) cm, ca 20 cm høj. Vi betaler naturligvis for det. Henvendelser modtages meget gerne på per.mikael.jensen@seaborg.com Venlig hilsen Per Mikael
|
|
![]() |
|
Anders.Salomonsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 12-August-2014 Sted: Denmark Region: Fyn Status: Offline Point: 465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan evt. kontakte Danmarks officielle LEGO bygger(LEGO Certified Professional) Caspar Bennedsen på facebook: https://www.facebook.com/brickworksdk/
|
|
Anders Salomonsen
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3527 |
Hvis ikke Caspar og team har tid, så anbefaler jeg Edwin Korstanje. Han er ikke dansker, men han har erfaring med netop denne type af modeller, og bygger ofte for virksomheder: Hans LinkedIn profil
Redigeret af Lasse.Deleuran - 03-Maj-2022 kl. 13:13 |
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Erik.Ferdinand.Smit ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 14-Oktober-2021 Sted: Holland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 446 |
Ja, ham eller Konajra (også hollænder). Og Jebbo Bouhuijs (også hollænder) laver også custom sæt til virksomheder. Det er nemt at finde billeder på internet - de har alle sammen lidt forskellige byggestil.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |