Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Architecture: Brick Campus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Architecture: Brick Campus

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Architecture: Brick Campus
    Sendt: 29-April-2022 kl. 01:19
Med afsløringen af det nye medarbejdersæt '4000038 LEGO® Campus', tænkte jeg at det var på tide at realisere et byggeprojekt, som jeg længe gerne har ville lave – d.v.s. så længe som der har været tilgængelige arkitekttegninger af LEGO Campus, som er tegnet af CF Møller. Jeg har døbt byggeriet 'Brick Campus', for at undgå at skrive 'LEGO®' på den "printede" tile. MOCen er bygget og renderet med Bricklink Studio.

Der er en enkelt detalje der ikke helt kunne blive som jeg ville have haft den, nemlig rundheden ved det bløde hjørne i højre side af modellen. Problemet er at jeg manglede en hvid udgave af elementet 'Plate, Round Corner 2 x 2 with 1 x 1 Cutout', som indtil videre kun findes i gul. Det er jo ikke LEGO-byg hvis ikke klodserne findes fysisk Smile Anyway...

Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2022 kl. 17:05
Jamen har du så overvejet at bygge den helt i gul? Bortset fra det, så ser din model spændende ud.
Lars Kristensen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2022 kl. 17:38
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Jamen har du så overvejet at bygge den helt i gul? Bortset fra det, så ser din model spændende ud.
Tanken er nærliggende Smile gul er jo en rigtig LEGO farve, men da jeg prøvede det, var der to elementer uden gul variant Confused Tile, Round 2 x 2 with Hole og Tile, Modified Facet 2 x 2
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.