![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Architecture: Brick Campus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 6933 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2022 kl. 01:19 |
Med afsløringen af det nye medarbejdersæt '4000038 LEGO® Campus', tænkte jeg at det var på tide at realisere et byggeprojekt, som jeg længe gerne har ville lave – d.v.s. så længe som der har været tilgængelige arkitekttegninger af LEGO Campus, som er tegnet af CF Møller. Jeg har døbt byggeriet 'Brick Campus', for at undgå at skrive 'LEGO®' på den "printede" tile. MOCen er bygget og renderet med Bricklink Studio. Der er en enkelt detalje der ikke helt kunne blive som jeg ville have haft den, nemlig rundheden ved det bløde hjørne i højre side af modellen. Problemet er at jeg manglede en hvid udgave af elementet 'Plate, Round Corner 2 x 2 with 1 x 1 Cutout', som indtil videre kun findes i gul. Det er jo ikke LEGO-byg hvis ikke klodserne findes fysisk ![]() |
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamen har du så overvejet at bygge den helt i gul? Bortset fra det, så ser din model spændende ud.
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 6933 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |