Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Medlemskab af byggepladen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medlemskab af byggepladen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikkel Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Medlemskab af byggepladen
    Sendt: 18-April-2022 kl. 12:52
Hej Byggepladen,

Nu har jeg i flere måneder gået og tænkt over at blive medlem her, men jeg er stadig ikke helt sikker. Der står på jeres side at man kun skal være 13 år, jeg er 14 år og jeg vil gerne men er i tvivl om at der ville være andre i samme alders gruppe eller hvordan jeg ville blive taget imod.

Mvh. Mikkel
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2022 kl. 14:15
Hej Mikkel 

Tror det var dig der var dommer til klodsfesten i Næstved.
Så længe du kalder de små for klodser eller elementer, og ikke brikker. Vil du kunne deltage i snakken på Forum ligeværdigt med andre medlemmer.
Der er dog nogle få begrænsninger for medlemmer under 18 år, feks vil du ikke kunne deltage i nogle af de fordele medlemmerne har med LEGO koncernen. 
Jeg ved ikke om du kan deltage i fysiske byggemøder eller udstillinger uden en forældre,  men det vil et bestyrelsesmedlem kunne svare på.

Hilsen Daniel, ham som stod for børnebygge konkurrencen, ved klodsfesten.

At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Mikkel Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2022 kl. 14:42
Hej Daniel,

Nej det var ikke mig i Næstved, men jeg har en Lego model udstillet i Legoland Gallery.
Til top
H.C.Grove Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2009
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.C.Grove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 13:29
Hvis jeg husker rigtigt kan medlemmer der afholder byggemøder privat sætte en aldersgrænse på 18 for at deltage, Men der er vist ingen begrænsninger (ud over medlemsskab) til andre foreningsarrangementer. Der er det nærmere dine forældre der kan tænkes at have en holdning til hvad du må deltage i.

.Henrik

3xH tours
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 13:41
Citat: Mikkel Mikkel skrev:

Hej Daniel,

Nej det var ikke mig i Næstved, men jeg har en Lego model udstillet i Legoland Gallery.

Var det dig der var derovre i Billund med din far og en til, lørdagen inden åbningsdgen? 
Benjamin Andersen
Til top
Knud.Thomsen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Formand

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 5513
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 17:25
Hej Mikkel
Vi har meget få medlemmer på din alder. Du skal regne med at det er voksne du møder, også på vores forum. Når du er under 16 år skal du have en forældre/værge med til vores arrangementer.
Knud Richard Thomsen
Til top
Mikkel Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 10:10
Jeg var med fire andre den dag, mine forældre, min bror og en ven
Til top
Nikolai.O.M.Nissen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 07-Juni-2017
Sted: Herning
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 403
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikolai.O.M.Nissen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juni-2022 kl. 10:39
Jeg er ærgerlig over at jeg først ser denne tråd nu, men her er mine tanker, hvis Mikkel stadig læser med:

Hej Mikkel
Jeg meldte mig ind i foreningen som 14-årig. Det er allerede 5 år siden, tiden går virkelig stærkt.
Årsagen til at jeg meldte mig ind, var at jeg ikke havde nogen i min omgangskreds som jeg kunne dele min interesse for LEGO med. Dette er så også fra før FB-gruppen "Lego entusiasterne Danmark" opstod.
På grund af at jeg var så ung, og at Covid ramte i 2020, har jeg ikke været med som deltager på større arrangementer før Skærbæk Fan Weekend i 2021. 
Og før det, var første gang at jeg mødte byggepladen-medlemmer i virkeligheden i sommeren 2020.
Så Knud har en pointe i at der ikke er mange andre på din alder herinde. Jeg har ikke mødt nogen på mig egen endnu, selvom jeg nu er 19.

Siden du har en model udstillet i LEGOLAND Gallery, må du kunne finde ud af en ting eller to med de der LEGO-klodser. Hvis du har pengene til det og dine forældres støtte, ville jeg opfordre til at melde dig ind.
Det jeg fik ud af det, var inspiration og idéer til nye modeller. Derudover fik jeg konstruktiv kritik og forbedringsforslag på det som jeg viste frem. Det har virkelig udviklet mig som LEGO-bygger. 

Der er medlemmer i foreningen som er skeptiske over for unge medlemmer. Men her må dine bygge-skills i spil så du kan vise at det ikke kun er gamle mennesker der kan bygge Wink

Jeg håber at du kan bruge svaret til noget


Nikolai Nissen
Min flickr profil

Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juni-2022 kl. 11:47
Citat: Nikolai.O.M.Nissen Nikolai.O.M.Nissen skrev:

Jeg er ærgerlig over at jeg først ser denne tråd nu, men her er mine tanker, hvis Mikkel stadig læser med:

Hej Mikkel
Jeg meldte mig ind i foreningen som 14-årig. Det er allerede 5 år siden, tiden går virkelig stærkt.
Årsagen til at jeg meldte mig ind, var at jeg ikke havde nogen i min omgangskreds som jeg kunne dele min interesse for LEGO med. Dette er så også fra før FB-gruppen "Lego entusiasterne Danmark" opstod.
På grund af at jeg var så ung, og at Covid ramte i 2020, har jeg ikke været med som deltager på større arrangementer før Skærbæk Fan Weekend i 2021. 
Og før det, var første gang at jeg mødte byggepladen-medlemmer i virkeligheden i sommeren 2020.
Så Knud har en pointe i at der ikke er mange andre på din alder herinde. Jeg har ikke mødt nogen på mig egen endnu, selvom jeg nu er 19.

Siden du har en model udstillet i LEGOLAND Gallery, må du kunne finde ud af en ting eller to med de der LEGO-klodser. Hvis du har pengene til det og dine forældres støtte, ville jeg opfordre til at melde dig ind.
Det jeg fik ud af det, var inspiration og idéer til nye modeller. Derudover fik jeg konstruktiv kritik og forbedringsforslag på det som jeg viste frem. Det har virkelig udviklet mig som LEGO-bygger. 

Der er medlemmer i foreningen som er skeptiske over for unge medlemmer. Men her må dine bygge-skills i spil så du kan vise at det ikke kun er gamle mennesker der kan bygge Wink

Jeg håber at du kan bruge svaret til noget



Helt enig her. Bare meld dig ind. "vi" er ikke alle gamle mænd. 😅
Benjamin Andersen
Til top
Thomas.B.Franch Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 19-Juni-2018
Sted: Roskilde
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.B.Franch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juni-2022 kl. 12:33

Hej Mikkel,

Du skal ikke holde dig tilbage. Som Nikolai skriver så kan du få en masse feedback på det du laver. Og få inspiration til nye kreationer.

Det kan godt være at der er lidt teknikaliteter med værge osv, men det skal nok blive løst.


Mange hilsener
Thomas (50 år)
To build or not to build...
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juni-2022 kl. 18:07
Citat: Benjamin.Andersen Benjamin.Andersen skrev:

Helt enig her. Bare meld dig ind. "vi" er ikke alle gamle mænd. 😅

Næææ, og nogle af os er hverken gamle ELLER mænd LOLLOLLOLLOL
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.