![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Fremtidens metropolis |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Allerførst troede jeg det var noget "Set på internettet", men hurtigt gik det op for mig at det var dit eget byg. Og hvorfor skulle det ikke være det ![]() ![]() Jeg er først lige ved at kigge detaljer, så jeg vil ikke kloge mig eller noget, men ... det de andre siger. Og bare: Skide flot. Og det at du ærer din ven med en fig i dine byggerier – respektfuldt. Tak for inspiration.
|
||
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1452 |
|
Super klogt. Men pins er ikke noget problem, det er faktisk vægt kontra technic beams fleksibilitet. For de kan give sig en del når først de kommer i ubalance.
|
||
Benjamin Andersen
|
||
![]() |
||
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1452 |
|
Hej René. Tak for ros. 🙂 Det er heller ikke et hurtigt byg med alle de småting, rør, slanger osv. Det har taget godt og vel halvanden måned at færdiggøre det. Med lange tænkepauser. Hættetrøjen er helt officiel. Hovedbeklædningen er fra hidden side, og torso er fra minifig serie 21 mener jeg det var. The Bee keeper. Jeg starter med at bygge søjler, bund og nederste del af byen (fra kanten med de gule og sorte oste og ned) fårst laver jeg en technic konstruktion jeg finder passende stærk, så bygger jeg rundt om det og smukserer. Først når det er helt færdigt begynder jeg på husene, de er bygget løst for hvert "lag" og så er det bare stablet. Tak for gode spørgsmål.
Redigeret af Benjamin.Andersen - 11-Januar-2022 kl. 08:54 |
||
Benjamin Andersen
|
||
![]() |
||
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2904 |
|
I det øjeblik du sætter et stykke 'hose' i technic pinden (eller en halv LightSaber bar) giver du materialet i pinden mere densitet/styrke, hvorved pinden ikke giver sig inde imellem de to technic beams og bedre kan modstå en evt. ubalance i moc'en. Den får samtidig sværer ved at slippe hullet. |
||
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
||
![]() |
||
Jørgen.Tietze ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 30-April-2017 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 402 |
|
Fedt byg, tak for at dele!
|
||
Jørgen Tietze
|
||
![]() |
||
|
Mange tak.
|
||
Benjamin Andersen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |