![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Brabrand den 20. januar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glenn.Knøsgaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2741 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2022 kl. 15:23 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00.
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Ole.Agner.Nielsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 01-September-2014 Sted: Voel Region: Midtjylland Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Ole Agner Nielsen
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Kasserer og LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 13730 |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer & LUGBULK General |
|
![]() |
|
A.Flyndersøe ![]() Panel ![]() Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1927 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Jens.P.Troelsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 09-April-2019 Region: Østjylland Status: Offline Point: 479 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe 5. Jens Peter 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
![]() |
|
Poul-Erik.Borre ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Juli-2015 Sted: Aarhus Region: Østjylland Status: Offline Point: 606 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen 7. Poul-Erik Borre 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
Poul-Erik Borre
|
|
![]() |
|
M.Sørensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Februar-2014 Sted: Århus Region: Østjylland Status: Offline Point: 743 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen 7. Poul-Erik Borre 8. Morten Sørensen 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
Morten Sørensen
|
|
![]() |
|
John.Iversen ![]() Knop ![]() ![]() Medlem siden: 16-Januar-2022 Sted: Randers NØ Region: Østjylland Status: Offline Point: 3 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person)
Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er:
InnoScan A/S
Sødalsparken 11
8220 Brabrand
Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned.
Deltager:
1. Glenn Knøsgaard
2. Ole Agner Nielsen 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen 7. Poul-Erik Borre 8. Morten Sørensen 9.
John Iversen, Nyt medlem, afbud pga corona 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20.
Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C".
Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V".
Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så p
|
|
Mvh. John Iversen
|
|
![]() |
|
Johanne.A ![]() Klods ![]() Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 271 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen 7. Poul-Erik Borre 8. Morten Sørensen 9.Peter Andresen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 10.Johanne Andresen (sandwich nr. 52 kylling 60kr) 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
Johanne Andresen
|
|
![]() |
|
Henning.Nielsen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 08-November-2014 Sted: Lunderskov Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 232 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen 7. Poul-Erik Borre 8. Morten Sørensen 9.Peter Andresen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 10.Johanne Andresen (sandwich nr. 52 kylling 60kr) 11.Henning Nielsen (pizza nr 8 alm 80kr) 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
Henning Nielsen
|
|
![]() |
|
Ole.Agner.Nielsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 01-September-2014 Sted: Voel Region: Midtjylland Status: Offline Point: 350 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen 7. Poul-Erik Borre 8. Morten Sørensen 9.Peter Andresen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 10.Johanne Andresen (sandwich nr. 52 kylling 60kr) 11.Henning Nielsen (pizza nr 8 alm 80kr) 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar
|
|
Ole Agner Nielsen
|
|
![]() |
|
Thomas.Krage ![]() Knop ![]() Medlem siden: 25-Marts-2020 Sted: Hasle, Århus Region: Østjylland Status: Offline Point: 8 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen 7. Poul-Erik Borre 8. Morten Sørensen 9.Peter Andresen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 10.Johanne Andresen (sandwich nr. 52 kylling 60kr) 11.Henning Nielsen (pizza nr 8 alm 80kr) 12. Thomas krage (pizza nr 2, 65 kr ) 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar
|
|
![]() |
|
M.Sørensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Februar-2014 Sted: Århus Region: Østjylland Status: Offline Point: 743 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen 7. Poul-Erik Borre 8. Morten Sørensen (kebabmix nr 38, 70 kr) 9.Peter Andresen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 10.Johanne Andresen (sandwich nr. 52 kylling 60kr) 11.Henning Nielsen (pizza nr 8 alm 80kr) 12. Thomas krage (pizza nr 2, 65 kr ) 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar
|
|
Morten Sørensen
|
|
![]() |
|
A.Flyndersøe ![]() Panel ![]() Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1927 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe (pizza nr 8 alm med chili + hvidløg, 80kr) 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen 7. Poul-Erik Borre 8. Morten Sørensen (kebabmix nr 38, 70 kr) 9.Peter Andresen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 10.Johanne Andresen (sandwich nr. 52 kylling 60kr) 11.Henning Nielsen (pizza nr 8 alm 80kr) 12. Thomas krage (pizza nr 2, 65 kr ) 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Poul-Erik.Borre ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Juli-2015 Sted: Aarhus Region: Østjylland Status: Offline Point: 606 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 3. Søren Skjødt-Ladefoged 4. Anders Flyndersøe (pizza nr 8 alm med chili + hvidløg, 80kr) 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen (pizza nr 8 alm 80 kr) 7. Poul-Erik Borre (pizza nr 8 alm 80 kr) 8. Morten Sørensen (kebabmix nr 38, 70 kr) 9.Peter Andresen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 10.Johanne Andresen (sandwich nr. 52 kylling 60kr) 11.Henning Nielsen (pizza nr 8 alm 80kr) 12. Thomas krage (pizza nr 2, 65 kr ) 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar
|
|
Poul-Erik Borre
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Kasserer og LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 13730 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Ole Agner Nielsen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 3. Søren Skjødt-Ladefoged (pizza nr. 8 alm med chili + hvidløg, 80kr) 4. Anders Flyndersøe (pizza nr 8 alm med chili + hvidløg, 80kr) 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen (pizza nr 8 alm 80 kr) 7. Poul-Erik Borre (pizza nr 8 alm 80 kr) 8. Morten Sørensen (kebabmix nr 38, 70 kr) 9.Peter Andresen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 10.Johanne Andresen (sandwich nr. 52 kylling 60kr) 11.Henning Nielsen (pizza nr 8 alm 80kr) 12. Thomas krage (pizza nr 2, 65 kr ) 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer & LUGBULK General |
|
![]() |
|
Glenn.Knøsgaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2741 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard (pizza nr. 10, 75,-) 2. Ole Agner Nielsen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 3. Søren Skjødt-Ladefoged (pizza nr. 8 alm med chili + hvidløg, 80kr) 4. Anders Flyndersøe (pizza nr 8 alm med chili + hvidløg, 80kr) 5. Jens Peter 6. Ulf Andersen (pizza nr 8 alm 80 kr) 7. Poul-Erik Borre (pizza nr 8 alm 80 kr) 8. Morten Sørensen (kebabmix nr 38, 70 kr) 9.Peter Andresen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 10.Johanne Andresen (sandwich nr. 52 kylling 60kr) 11.Henning Nielsen (pizza nr 8 alm 80kr) 12. Thomas krage (pizza nr 2, 65 kr ) 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Jens.P.Troelsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 09-April-2019 Region: Østjylland Status: Offline Point: 479 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 20. januar kl. 18.00. Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard (pizza nr. 10, 75,-) 2. Ole Agner Nielsen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 3. Søren Skjødt-Ladefoged (pizza nr. 8 alm med chili + hvidløg, 80kr) 4. Anders Flyndersøe (pizza nr 8 alm med chili + hvidløg, 80kr) 5. Jens Peter [Spiser hjemmefra] 6. Ulf Andersen (pizza nr 8 alm 80 kr) 7. Poul-Erik Borre (pizza nr 8 alm 80 kr) 8. Morten Sørensen (kebabmix nr 38, 70 kr) 9.Peter Andresen (pizza nr. 9 angsana alm. 85kr.) 10.Johanne Andresen (sandwich nr. 52 kylling 60kr) 11.Henning Nielsen (pizza nr 8 alm 80kr) 12. Thomas krage (pizza nr 2, 65 kr ) 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |