Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Krimh Castle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Krimh Castle

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (4) Tak(4)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Krimh Castle
    Sendt: 23-December-2021 kl. 14:00
Den skumle Prins Oleg bor i denne mindre borg, opført at hans forfædre fra Kiev. Prinsen er ikke kommet let til at dette skulle blive hans residens, så han lever et hemmeligt liv, beskyttet af nogle af hans bedste livvagter. 

På denne moc har jeg taget udgangspunkt i at fremhæve en dyster stemning og derfor har farvevalget været med en uvant farve, nemlig sandblå som træværks farve. Den går rigtig godt sammen med sort og mørke blå. Udfordringen ved sand blå er, at udvalget ikke er ret stort, såsom klods med knop på siden ikke findes i den farve. For at opnå detaljer mm er meget af snot byggeriet bygget op indvendigt på udhæng hist og her. Hjørnetårnet har virkelig været svært at få til at passe sammen indvendigt fordi der ikke har været meget plads at bygge på. Her får i en stribe billeder.













Søren Johansen
Til top
Poul-Erik.Borre Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Sted: Aarhus
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poul-Erik.Borre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-December-2021 kl. 14:29
Fint "lille" byg. Jeg kan rigtig godt lide farvevalget, men jeg tænker ikke dystert med alt det hvide der er på bygningen. Det er nok lysegråt, men jeg syntes at det så hvidt ud.



Redigeret af Poul-Erik.Borre - 23-December-2021 kl. 14:31
Poul-Erik Borre
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-December-2021 kl. 14:35
Citat: Poul-Erik.Borre Poul-Erik.Borre skrev:

Fint "lille" byg. Jeg kan rigtig godt lide farvevalget, men jeg tænker ikke dystert med alt det hvide der er på bygningen. Det er nok lysegråt, men jeg syntes at det så hvidt ud.


Det er lyset som får det grå til at se hvidt ud. 
Søren Johansen
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-December-2021 kl. 17:15
Et fint middelalder byg, især taget er dystert på billederne. Hvad sker der i søjlegangen?
Lars Kristensen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-December-2021 kl. 14:06
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Et fint middelalder byg, især taget er dystert på billederne. Hvad sker der i søjlegangen?
Takker, der sker ikke noget videre i søjlegangen. 
Søren Johansen
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-December-2021 kl. 14:12
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Et fint middelalder byg, især taget er dystert på billederne. Hvad sker der i søjlegangen?
Takker, der sker ikke noget videre i søjlegangen. 
Uha, det gør da bygningen sårbar for angreb, nu der er ikke er en borgringmur Shocked
Lars Kristensen
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-December-2021 kl. 15:08
Som altid, gennemført. Har du også lyst til at gøre det rigtig dystert og medtage ting fra dengang, som mange måske ikke kender til? Såsom fangehuller hvor der kun er et lille hul i toppen og ingen udvej?


Og får vi alle dine byg at se til Klodsfest? Jeg vil se om jeg kan komme med her næste gang.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-December-2021 kl. 16:35
Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Som altid, gennemført. Har du også lyst til at gøre det rigtig dystert og medtage ting fra dengang, som mange måske ikke kender til? Såsom fangehuller hvor der kun er et lille hul i toppen og ingen udvej?


Og får vi alle dine byg at se til Klodsfest? Jeg vil se om jeg kan komme med her næste gang.

Takker. Har ikke lige tænkt meget på fangehuller, men helt sikkert en god ide til et andet byg. Ja jeg regner med at tage mange af mine mocs med til klodsfesten 
Søren Johansen
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-December-2021 kl. 10:50
Og tillykke med at blive "front paged" på Eurobricks.

Så håber jeg vi ses til Klodsfest!
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-December-2021 kl. 17:16
Som allerede nævnt andetsted, top nice work, Søren Thumbs Up

Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Og tillykke med at blive "front paged" på Eurobricks.

Det er da hans faste plads efterhånden LOL


Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 14:19
Citat: Dennis.Tomsen Dennis.Tomsen skrev:

Som allerede nævnt andetsted, top nice work, Søren Thumbs Up

[QUOTE=Lasse.Deleuran]Og tillykke med at blive "front paged" på Eurobricks.

Det er da hans faste plads efterhånden LOL





Redigeret af Søren-Johansen - 09-Januar-2022 kl. 14:20
Søren Johansen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 14:20
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Citat: Dennis.Tomsen Dennis.Tomsen skrev:

Som allerede nævnt andetsted, top nice work, Søren Thumbs Up

[QUOTE=Lasse.Deleuran]Og tillykke med at blive "front paged" på Eurobricks.

Det er da hans faste plads efterhånden LOL



takker Dennis
Søren Johansen
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Januar-2022 kl. 08:58
Ooorh hvad. Er det ikke et Harry Potter slot, der hvor bilbo og smølferne finder tusindårsfalken!!!

Du mangler Terry og Lucky luke. Ellers er det spot on.

😂
Benjamin Andersen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Januar-2022 kl. 18:51
Nice Smile Jeg troede også at masonry-klodserne var hvide. Dem har jeg ventet længe på at lego skulle begynde at producere.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.