Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Huset med den ekstra antenne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huset med den ekstra antenne

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Rune.L.Petersen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 10-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1070
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Rune.L.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Huset med den ekstra antenne
    Sendt: 21-December-2021 kl. 18:56
Nogle gange er det meget sjovt at finde en del og finde nye måder at bruge den på. Det er en af de ting jeg elsker ved LEGO. Så da jeg lige havde et par af LEGO Klodser af “73587 Mini Antenna” liggende brugte jeg dem lige til at bygge et hus og lidt ting omkring det. I alt er de brugt til 6 forskellige ting, kan du se dem.
 




“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-December-2021 kl. 19:08
Hold da op et flot bindingsværkshus du har fået bygget. Hver etage er spændende på sin egen måde og farvevalgene fin afstemt. Det er kun den del af skorsten som er over tagryggen er har et eller andet synsmæssigt jeg ikke kan afklare om det er størrelsen, de ekstra fliser eller? som stikker lidt ud.
Lars Kristensen
Til top
Poul-Erik.Borre Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Sted: Aarhus
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poul-Erik.Borre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-December-2021 kl. 19:19
Fint og kreativt byg. Jeg tror at jeg har spottet de 6 steder 👌👍

Poul-Erik Borre
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3383
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-December-2021 kl. 22:23
Det ser rigtig godt ud Clap

Jeg kan især godt lide de grå sten, som er lavet af antenneholdere. Den byggeteknik har jeg ikke set før.

Jeg kan også rigtig godt lide taget.
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-December-2021 kl. 23:35
Det er et rigtig fint hus Rune. Jeg kan godt lide murstens teknikken der er brugt med holderen fra antenne tingen. Skorstenen er mæske lidt stor på taget i forhold til hvordan den er i muren. Hyggelig stemning med fine detaljer.
Søren Johansen
Til top
Jens.P.Troelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-April-2019
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens.P.Troelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-December-2021 kl. 08:44
Super flot byg! Jeg er helt vild med bindingsværket, det er virklig flot lavet! 

Dejligt når man lige har et par klodser man bliver inspireret af! (Og jeg kan kun finde 5 steder)
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-December-2021 kl. 09:28
Det ser ret godt ud det der. Jeg lagde også først mærke til den interessante byggeteknik på stueetagens murværk. I det hele taget ret gennemført. Og noget så simpelt som to lag i brolægningen gør det (selvsagt) mindre fladt at se på Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Helgi.Toftegaard Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Bestyrelsessuppleant

Medlem siden: 20-Februar-2013
Sted: DK
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1509
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helgi.Toftegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-December-2021 kl. 09:46
Mesterværk!
- og for mig er det en model med mange nyskabende detaljer, som jeg ikke har set før
Det er sjovt med den antennedims og jeg tror at jeg har spottet alle seks steder.


Redigeret af Helgi.Toftegaard - 22-December-2021 kl. 09:47
Helgi
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 957
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-December-2021 kl. 11:11
Virkelig fedt byg.
Jeg tror også kun, at jeg har spottet 5 steder.

Til gengæld synes jeg, at det er genialt, at vende antennen om i svampene.
Det har jeg aldrig set før.
Den idé vil jeg med det samme hugge.Big smile
Jeg har forpligtet mig til at lave en park i Moduverse. Den skal komme til live mellem jul og nytår, hvor jeg har bygget grundmodulerne indtil videre. Svampe vil være oplagte.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3069
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-December-2021 kl. 14:40
Som også sagt til dig det er super fint byg!!!  👍 Som andre har nævnt, er jeg enig i skorstenens udformning er lidt for tung oppe på taget.......Confused

Jeg er ret sikker på jeg har spottet 6 forskellige brug af antenne(holderen)!?!
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-December-2021 kl. 17:54
Det er et rigtigt flot byggeri. Det minder mig om "Iron Builder" konkurrencen hvor byggerne skulle finde på kreative måder at bruge et bestemt element.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Søren.S.Sanderhoff Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 22-Juni-2013
Sted: Danmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren.S.Sanderhoff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-December-2021 kl. 18:26
Jeg har prøvet at forstørre billederne, men kan stadig kun finde 5. Min favorit er helt klart den lille fugl...
Ellers et rigtig flot byggeri, men med en lidt tung skorsten.


Redigeret af Søren.S.Sanderhoff - 22-December-2021 kl. 18:26
Søren S. Sanderhoff
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.