![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
DR søger samlere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik Olsen ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2021 kl. 11:35 |
Kære medlemmer af Byggepladen
Jeg skriver til jer alle her i troen på, at det er her i Byggepladen den/de rette og interesserede findes. Jeg er just blevet kontaktet af en journalist Johanne Jensen fra DR, som er i gang med at researche i forskellige typer samlermiljøer - herunder også i LEGO miljøet. Udgangspunktet for hendes interesse er, at bankerne har minusrenter på deres indlån, og at mange derfor investerer i samlerobjekter mhp den bedst mulige forrentning af deres opsparinger. Jeg måtte fortælle hende, at jeg nok ikke tilhører det segment, hun søger, men at de helt sikkert findes i LEGO miljøet. Jeg lovede derfor at "stikke en føler ud". Vi snakkede lidt sammen, og hun forsikrer mig om, at de arbejder med stor diskretion i forhold til emnet. Steder, hvor samlere bor bliver anonymiseret m.v., men sådan nogle detaljer kan man jo snakke med Johanne om, hvis man er interesseret i at medvirke. Skriv til mig på henrikrehr@hotmail.com og få Johannes telfonnummer. Vh Henrik Olsen (Ribe) |
|
![]() |
|
Palle.Haulrich ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Maj-2013 Sted: Vestsjælland Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har været på forum før
|
|
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22 |
|
![]() |
|
Anders.Dimitri ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1119 |
Deadline er vel overskredet 🤔
|
|
Anders Dimitri Massigeh
|
|
![]() |
|
Henrik-Olsen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 12-December-2016 Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 158 |
Er der så nogen i Byggepladen, der har henvendt sig?
Hun ringede til mig om dette her i mandags - altså den 29. november - så der synes ikke at være tale om nogen deadline.
|
|
Henrik Olsen
|
|
![]() |
|
Tina.Haulrich ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Ambassadør Medlem siden: 19-Marts-2013 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 2956 |
Det er en deadline jeg har fastsat efter aftale med Johanne. Umiddelbart har ingen henvendt sig.
|
|
Tina Haulrich
"Spend your life doing strange things with weird people" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |