![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Byggemøde i Brabrand den 16. december |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glenn.Knøsgaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2021 kl. 20:41 |
Der afholdes Byggemøde i Brabrand torsdag den 16. december kl. 18.00.
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
M.Sørensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Februar-2014 Sted: Århus Region: Østjylland Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Morten Sørensen 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Morten Sørensen
|
|
![]() |
|
Rune.Fogh ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 12-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 196 |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Morten Sørensen 3. Rune Fogh 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
![]() |
|
MortenHjortshøj ![]() Panel ![]() Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1149 |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Morten Sørensen 3. Rune Fogh 4. Morten Hjortshøj Rasmussen 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
Poul-Erik.Borre ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Juli-2015 Sted: Aarhus Region: Østjylland Status: Offline Point: 609 |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Morten Sørensen 3. Rune Fogh 4. Morten Hjortshøj Rasmussen 5. Ulf Andersen 6. Poul-Erik Borre 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Poul-Erik Borre
|
|
![]() |
|
Jens.P.Troelsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 09-April-2019 Region: Østjylland Status: Offline Point: 479 |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Morten Sørensen 3. Rune Fogh 4. Morten Hjortshøj Rasmussen 5. Ulf Andersen 6. Poul-Erik Borre 7. Jens Peter 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Kasserer og LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 13925 |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Morten Sørensen 3. Rune Fogh 4. Morten Hjortshøj Rasmussen 5. Ulf Andersen 6. Poul-Erik Borre 7. Jens Peter 8. Søren Skjødt-Ladefoged 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer & LUGBULK General |
|
![]() |
|
Glenn.Knøsgaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2746 |
Blot til oplysning, så har jeg igen spurgt min chef om vi må låne kantinen, og der er i orden, så byggemødet bliver afholdt som planlagt.
Man må gerne tage lidt julekager og snolder med til hygge efter maden.
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
M.Sørensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Februar-2014 Sted: Århus Region: Østjylland Status: Offline Point: 746 |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Morten Sørensen, pizza nr 8 alm, kr 80,- 3. Rune Fogh 4. Morten Hjortshøj Rasmussen 5. Ulf Andersen 6. Poul-Erik Borre 7. Jens Peter 8. Søren Skjødt-Ladefoged 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Morten Sørensen
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Kasserer og LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 13925 |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Morten Sørensen, pizza nr 8 alm, kr 80,- 3. Rune Fogh 4. Morten Hjortshøj Rasmussen 5. Ulf Andersen 6. Poul-Erik Borre 7. Jens Peter 8. Søren Skjødt-Ladefoged, pizza nr 8 alm, kr 80,- 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer & LUGBULK General |
|
![]() |
|
Poul-Erik.Borre ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Juli-2015 Sted: Aarhus Region: Østjylland Status: Offline Point: 609 |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Morten Sørensen, pizza nr 8 alm, kr 80,- 3. Rune Fogh 4. Morten Hjortshøj Rasmussen 5. Ulf Andersen, pizza nr 8 alm, kr 80 6. Poul-Erik Borre, pizza nr 8 alm, kr 80 7. Jens Peter 8. Søren Skjødt-Ladefoged, pizza nr 8 alm, kr 80,- 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar" |
|
Poul-Erik Borre
|
|
![]() |
|
Rune.Fogh ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 12-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 196 |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Morten Sørensen, pizza nr 8 alm, kr 80,- 3. Rune Fogh, pizza nr 4 alm, kr 75,- 4. Morten Hjortshøj Rasmussen 5. Ulf Andersen, pizza nr 8 alm, kr 80 6. Poul-Erik Borre, pizza nr 8 alm, kr 80 7. Jens Peter 8. Søren Skjødt-Ladefoged, pizza nr 8 alm, kr 80,- 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
![]() |
|
Jens.P.Troelsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 09-April-2019 Region: Østjylland Status: Offline Point: 479 |
Jeg er desværre nød til at melde fra i aften, da jeg skal PCR-testes her i eftermiddag :( ----- Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard 2. Morten Sørensen, pizza nr 8 alm, kr 80,- 3. Rune Fogh, pizza nr 4 alm, kr 75,- 4. Morten Hjortshøj Rasmussen 5. Ulf Andersen, pizza nr 8 alm, kr 80 6. Poul-Erik Borre, pizza nr 8 alm, kr 80 8. Søren Skjødt-Ladefoged, pizza nr 8 alm, kr 80,- 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
![]() |
|
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard, pizza nr. 5 alm., kr. 75,- 2. Morten Sørensen, pizza nr 8 alm, kr 80,- 3. Rune Fogh, pizza nr 4 alm, kr 75,- 4. Morten Hjortshøj Rasmussen 5. Ulf Andersen, pizza nr 8 alm, kr 80 6. Poul-Erik Borre, pizza nr 8 alm, kr 80 7. Søren Skjødt-Ladefoged, pizza nr 8 alm, kr 80,- 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på "Besvar"
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Henning.Nielsen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 08-November-2014 Sted: Lunderskov Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 245 |
Maden vil blive bestilt på forhånd, så den er klar kl. 18.30. Skriv navn på maden efter jeres navn, når i melder jer til. (der er muligvis kørselsgebyr på et par kr. pr. person) Milano Restaurant er pizzaleverandør: https://milano8220.dk/menu.php Jeg bestiller maden kl. 16.30 på dagen. Der vil være kaffe, te, Coca Cola og vand. Medbring selv andre fornødenheder. Adressen er: InnoScan A/S Sødalsparken 11 8220 Brabrand Det er helt op ad Bagerivej fra lyskrydset, og så til venstre. Hvis der ikke er en kile i døren, så ring på 61684624, så kommer jeg ned. Deltager: 1. Glenn Knøsgaard, pizza nr. 5 alm., kr. 75,- 2. Morten Sørensen, pizza nr 8 alm, kr 80,- 3. Rune Fogh, pizza nr 4 alm, kr 75,- 4. Morten Hjortshøj Rasmussen 5. Ulf Andersen, pizza nr 8 alm, kr 80 6. Poul-Erik Borre, pizza nr 8 alm, kr 80 7. Søren Skjødt-Ladefoged, pizza nr 8 alm, kr 80,- 8. Henning Nielsen, pizza nr. 8, alm 80kr 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Kopier indholdet af den forrige besked (marker indholdet og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "C". Indsæt det kopierede i en ny besked ved at stille cursoren i den nye besked og hold derefter "Ctrl" nede mens du trykker en gang på "V". Derefter skriver du dit navn ud for den første ledige plads og trykker så på
|
|
Henning Nielsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |