![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Woks up!? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 11:14 |
Så blev det tid til et foderbræt med tilhørende lejlighed i min lille serie af svævende byg. (forestil jer at den trans technic beam ikke er der) ![]() |
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Thomas.Rehhoff ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 07-Februar-2015 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 286 |
Den er bare i orden. Masser af fede små detaljer, lækker lille hooverknallert. Har du selv lavet klistermærkerne?
|
|
![]() |
|
MortenHjortshøj ![]() Panel ![]() Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1139 |
Haha hvor klasse lækkert. Me like
|
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2048 |
Er det fri fantasi, eller er det med inspiration fra en film? Men som Thomas skriver, så har du fået rigtig mange sjove og finurlige detaljer med lige fra stolene ved disken, varmepumperne og el fordeleren. Farvevalgene spiller også godt sammen.
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5473 |
Det er mega fedt. Både detaljerne og de mange kreative ideer til de forskellige installationer. Du har virkelig fundet en niche, som ikke mange bygger i. Det er lidt sådan en blanding af post apolyptic world, sci fi og virkelighed. Har du i tankerne at få det til at passe ind i et større layout?
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 2808 |
Du kører bare med klatten...... hvis du forstår sådan en lidt ældre talemåde. Kool Klodser!!! 😊👍
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Jeg er jo opfostret af ulve, og de var ret gamle i talemåde, så tak. 😘
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Tak makker. Ja jeg er virkelig blevet glad for den stil. Jeg har tænkt over det med et større layout, men jeg har ikke lige løst hvordan det skal hænge sammen.
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Det er en blanding af fri fantasi og så en del cyperpunk artwork fra Pinterest. Jeg vil sige at det er også alle de små detaljer der tager tid, mange af tingene er i version 5 før de kommer på.
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Tak mand.
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Tak. Ja det blev faktisk til en knallert, for den måtte ikke fylde for meget, men samtidig er den også modvægt til det lidt skævt fordelte hus. 😅
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2575 |
Super flot lavet
![]() Masser af sjove små detaljer |
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Christian.S.Albeck ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 07-Juni-2017 Sted: Vejen Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 249 |
Klasse lavet.
Dejligt med alle de fede detaljer.
![]() |
|
Christian Albeck
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3116 |
Minder mig meget om The 5th Element - super fedt byg
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7107 |
Jeg har slet ikke set færdig, men fedt byggeri. Fed idé. Mine tanker røg lige et smut forbi Moebius' Inkal-serie m.m.
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Mange tak.
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Mange tak 🙂
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Det er også en film jeg er vild med 😅 så lidt ekstra indirekte inspiration kan der godt være tale om. Og tak.
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |