![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Medieval Countryside Layout |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ulf.Andersen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Juli-2015 Region: Østjylland Status: Offline Point: 599 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 17:33 |
Poul-Erik Borre og jeg er nu blevet færdig med dette års største projekt, nemlig et middelalderlayout på 20 baseplates, som kommer til at indgå i juleudstillingen i Salling i Aarhus (i en lettere modificeret version).
Nedenfor ser I et par billeder af layoutet, men hvis I vil have det bedste indtryk og se flere detaljer, henviser jeg til denne Youtube video: . |
|
Ulf Andersen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser bare fantastisk og stemnings fyldt ud.
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 797 |
Ser rigtig godt ud.
Hvor stammer fårene fra?
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Ulf.Andersen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Juli-2015 Region: Østjylland Status: Offline Point: 599 |
Mange tak Søren og Finn.
Fårene er købt i 'løs vægt' på Klodser&Elementer. De findes vist i et enkelt Mickey Mouse/Anders And 4+ sæt.
|
|
Ulf Andersen
|
|
![]() |
|
Klaus.Gravesen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 06-Juli-2019 Sted: Midtjylland Region: Midtjylland Status: Offline Point: 149 |
Det ser rigtig lækkert ud med masser af små detaljer. Glæder mig til at se det "live" i salling.
|
|
![]() |
|
Sandra.Almeida ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1971 |
Rigtig flot byggery! :D
Tillykke! |
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Erik.Ferdinand.Smit ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 14-Oktober-2021 Sted: Holland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 448 |
Det ser ret smukt ud! Man ville ikke sige at det er 20 baseplates, fordi der er bare 4 huse og 4 træer... men meget stort og detailleret, det virker rigtig godt.
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7107 |
Flot og godt sammenhængende. Enig i at det er enormt detaljeret. Stien der går rundt – helt vildt
![]() |
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Dennis.Tomsen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5143 |
Mega flot byggeri og virkelig sammenhængende layout
![]() |
|
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2042 |
Det først når man se starten af videoen man forstår størrelse og mængde afvente klodser. Ser meget mere kompakt ud på billedet, hvilket også skaber en mæthed af detaljer. Det må være de store træer på det grønne areal der snyder. Kan godt forstå det har taget tid at få alle detaljerne på plads. Rigtig flot layout.
Redigeret af Lars.Kristensen - 17-Oktober-2021 kl. 10:46 |
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2802 |
Flot flot layout, som sædvanlig demonstrerer i bare overlegene teknikker og lækre detaljer! 👍 Håber jeg kommer til at se det IRL!
Cool!
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Henrik.H.Glostrup ![]() Klods ![]() Medlem siden: 12-Juni-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 187 |
Super flot layout. Jeg kan især godt lide stierne.
|
|
Henrik Hansen
|
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 733 |
Stort flot byggeri med mange detaljer. Jeg synes farvesammensætnigen er rigtig god.
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Jan.Lykkegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 27-April-2021 Region: Fyn Status: Offline Point: 89 |
Fantastisk byggeri, er der nogen der ligger inde med nogle tips til at bygge træer, lidt i samme stil som her eller har nogle links hvor man kan finde lidt inspiration? Kunne godt bruge nogle detaljeret træer i min by.
|
|
Jan Lykkegaard
|
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2551 |
Fantastisk flot byggeri i har fået lavet.
Det ser rigtigt spændende ud med masser af detaljer. |
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Poul-Erik.Borre ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Juli-2015 Sted: Aarhus Region: Østjylland Status: Offline Point: 606 |
Tak for alle kommentarerne 😊.
Vi laver ikke selv instruktioner på vores byggerier, men måske kan denne vejledning som jeg har set på Facebook bruges/give lidt inspiration. Det er et meget mindre træ og mindre detaljeret. Beklager rækkefølgen. Billeder, en mobil og forum kan være udfordrende.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Poul-Erik Borre
|
|
![]() |
|
Jan.Lykkegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 27-April-2021 Region: Fyn Status: Offline Point: 89 |
Tak den er fin
|
|
Jan Lykkegaard
|
|
![]() |
|
Jens.P.Troelsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 09-April-2019 Region: Østjylland Status: Online Point: 479 |
Wow et byggeri -- jeg bliver næste nød til at cykle ind forbi Salliing i morgen :D
Og mange tak for vejledningen Poul-Erik, jeg har altid haft svært ved at lave træer der ikke er 'flade'.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |