Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Medieval Countryside Layout
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medieval Countryside Layout

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Jens.P.Troelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-April-2019
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jens.P.Troelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Medieval Countryside Layout
    Sendt: 03-November-2021 kl. 18:15
Wow et byggeri -- jeg bliver næste nød til at cykle ind forbi Salliing i morgen :D

Og mange tak for vejledningen Poul-Erik, jeg har altid haft svært ved at lave træer der ikke er 'flade'.
Til top
Jan.Lykkegaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 27-April-2021
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 158
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Lykkegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2021 kl. 16:05
Tak den er fin
Jan Lykkegaard
Til top
Poul-Erik.Borre Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Sted: Aarhus
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (4) Tak(4)   Citér Poul-Erik.Borre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2021 kl. 15:37
Tak for alle kommentarerne 😊.

Vi laver ikke selv instruktioner på vores byggerier, men måske kan denne vejledning som jeg har set på Facebook bruges/give lidt inspiration. Det er et meget mindre træ og mindre detaljeret. Beklager rækkefølgen. Billeder, en mobil og forum kan være udfordrende. 
Poul-Erik Borre
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2021 kl. 12:41
Fantastisk flot byggeri i har fået lavet.
Det ser rigtigt spændende ud med masser af detaljer.
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Jan.Lykkegaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 27-April-2021
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 158
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jan.Lykkegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2021 kl. 08:23
Fantastisk byggeri, er der nogen der ligger inde med nogle tips til at bygge træer, lidt i samme stil som her eller har nogle links hvor man kan finde lidt inspiration? Kunne godt bruge nogle detaljeret træer i min by.
Jan Lykkegaard
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 744
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Oktober-2021 kl. 21:11
Stort flot byggeri med mange detaljer. Jeg synes farvesammensætnigen er rigtig god.
Jeppe Schmidt
Til top
Henrik.H.Glostrup Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 12-Juni-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik.H.Glostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2021 kl. 18:56
Super flot layout. Jeg kan især godt lide stierne.
Henrik Hansen
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2021 kl. 13:21
Flot flot layout, som sædvanlig demonstrerer i bare overlegene teknikker og lækre detaljer! 👍 Håber jeg kommer til at se det IRL!

Cool!
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2021 kl. 10:45
Det først når man se starten af videoen man forstår størrelse og mængde afvente klodser. Ser meget mere kompakt ud på billedet, hvilket også skaber en mæthed af detaljer. Det må være de store træer på det grønne areal der snyder. Kan godt forstå det har taget tid at få alle detaljerne på plads. Rigtig flot layout. 

Redigeret af Lars.Kristensen - 17-Oktober-2021 kl. 10:46
Lars Kristensen
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 23:27
Mega flot byggeri og virkelig sammenhængende layout Thumbs Up
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 23:13
Flot og godt sammenhængende. Enig i at det er enormt detaljeret. Stien der går rundt – helt vildt Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Erik.Ferdinand.Smit Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 14-Oktober-2021
Sted: Holland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 478
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Erik.Ferdinand.Smit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 22:42
Det ser ret smukt ud! Man ville ikke sige at det er 20 baseplates, fordi der er bare 4 huse og 4 træer... men meget stort og detailleret, det virker rigtig godt. 
Til top
Sandra.Almeida Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-September-2009
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 2091
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Sandra.Almeida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 21:45
Rigtig flot byggery! :D
Tillykke!
AKA: Cassiebsg

- "There are those who believe that life here began out there..."

- "The Future? He can barely function in the present!"
Til top
Klaus.Gravesen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 06-Juli-2019
Sted: Midtjylland
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Klaus.Gravesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 21:29
Det ser rigtig lækkert ud med masser af små detaljer. Glæder mig til at se det "live" i salling.

Til top
Ulf.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 640
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 21:07
Mange tak Søren og Finn.

Fårene er købt i 'løs vægt' på Klodser&Elementer. De findes vist i et enkelt Mickey Mouse/Anders And 4+ sæt. 
Ulf Andersen
Til top
Finn.Olsen Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 25-Maj-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Finn.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 20:42
Ser rigtig godt ud.
Hvor stammer fårene fra?
Finn Olsen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 17:52
Det ser bare fantastisk og stemnings fyldt ud.
Søren Johansen
Til top
Ulf.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 640
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (7) Tak(7)   Citér Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 17:33
Poul-Erik Borre og jeg er nu blevet færdig med dette års største projekt, nemlig et middelalderlayout på 20 baseplates, som kommer til at indgå i juleudstillingen i Salling i Aarhus (i en lettere modificeret version).

Nedenfor ser I et par billeder af layoutet, men hvis I vil have det bedste indtryk og se flere detaljer, henviser jeg til denne Youtube video:


Endvidere kan jeg henvise til Flickr, hvor billederne ligger i højere opløsning.

Medieval Countryside Layout Overview


Medieval Countryside Layout 1

Medieval Countryside Layout 2

Mediecal Countryside Layout 3
Ulf Andersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.