![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Spulevogn/Slamsuger version 2.0 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Henrik.Hansen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2021 kl. 01:28 |
|
Hej Nu har jeg efter et lille stykke tid lavet en opdatering på min Slamsuger fra 2010 ![]() Opdateringen kom sig af at, jeg hade lavet et par andre lastbiler som var 8 knopper i bredden og så gik det jo ikke at nogle af de andre lastbiler " kun " var 6 knopper i bredden, så dette måtte jo ændres = sådan skaffer man sig selv mer arbejder ![]() Det gode ved at, den så blev lavet i 8 knoppers bredde er muligheden for flere detaljer på bilen. klistermærkerne som sidder på den nuværende Lego-model, er dem som kom på den oprindelige Lego-model som jeg stadig hade nogle tilbage af. Billeder af den rigtige model : ![]() Billeder af klodsmodellen: ![]() ![]() ![]() ![]() Hvad syntes I ? |
||
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Stig.Delman ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Oktober-2015 Sted: Jordløse Region: Fyn Status: Offline Point: 534 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg synes det ser rigtig godt ud med fine detaljer
![]() |
||
Stig
Junior medlem LEGO World fanzone Klodsfestudvalget 2019 |
||
![]() |
||
Lars.Kristensen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1816 |
|
Den ligner rigtig godt, især den detalje med knæk mellem hjulsættene er godt lavet! Kan slangevingerne svinges ud? Det vil være en cool detalje.
|
||
Lars Kristensen
|
||
![]() |
||
René.Hoffmann ![]() Dæk ![]() ![]() Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7546 |
|
Den er jo bare fed - som altid… 😎👍🏻 Jeg kan specielt godt lide køler-grillen… Den er godt ramt… 👌🏻
|
||
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 6977 |
|
Den er da for fed. Lidt af et skrummel – den bryder næsten skalaen for minifig. Hvordan kommer man lige på at lave en slamsuger?
![]() |
||
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Niels.J.Smedegaard ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 629 |
|
Nice!
|
||
Mvh
Niels Lego Abuser Group |
||
![]() |
||
Henrik.Hansen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1975 |
|
Ja den fylder meget og dog ![]() ![]() Den er stadig 8 knopper bred som de fleste lastbiler er blevet efterhånden. Jeg kom på at lave en slamsuger for 10 år siden mest fordi jeg syntes at, der skulle være nogle " hverdagskøretøjer " i bymiljøet og så syntes jeg det kunne være en spændende model at lave.
|
||
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 6977 |
|
![]() |
||
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |