![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Byggemøde Randers 12/11-21 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jan.Jensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Juni-2018 Sted: Randers Region: Østjylland Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2021 kl. 12:20 |
Sted : Kirketorvet 2A
8900 Randers Tid: 17.30 Jeg kommer 1 2 3 osv.
Redigeret af Jan.Jensen - 09-Oktober-2021 kl. 12:21 |
|
Jan klods Jensen
|
|
![]() |
|
Jesper.Marcussen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 11-December-2013 Sted: Vejle Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 652 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
8900 Randers Tid: 17.30 Jeg kommer 1 Jesper Marcussen 2 3 osv.
|
|
Jesper Marcussen - Det er lige lovligt for klodset :D
|
|
![]() |
|
Erik.Ferdinand.Smit ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 14-Oktober-2021 Sted: Holland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 469 |
Hej, er det den 12. november, vi taler om? Så kommer jeg måske...
|
|
![]() |
|
Jan.Jensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Juni-2018 Sted: Randers Region: Østjylland Status: Offline Point: 553 |
Det er den 12 Nov.
|
|
Jan klods Jensen
|
|
![]() |
|
Erik.Ferdinand.Smit ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 14-Oktober-2021 Sted: Holland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 469 |
8900 Randers Tid: 17.30 Jeg kommer 1 Jesper Marcussen 2 Erik Smit 3 osv.
|
|
![]() |
|
Michael.B.Poulsen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 05-August-2011 Sted: Randers Region: Østjylland Status: Offline Point: 92 |
8900 Randers Tid: 17.30 Jeg kommer 1 Jesper Marcussen 2 Erik Smit 3 Michael B Poulsen 4 Nicolaus Jensen 5 Jannie Jensen osv.
|
|
Michael B. Poulsen
|
|
![]() |
|
Michael.B.Poulsen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 05-August-2011 Sted: Randers Region: Østjylland Status: Offline Point: 92 |
8900 Randers Tid: 17.30 Jeg kommer 1 Jesper Marcussen 2 Erik Smit 3 Nicolaus Jensen 4 Jannie Jensen osv.
|
|
Michael B. Poulsen
|
|
![]() |
|
Jesper.Marcussen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 11-December-2013 Sted: Vejle Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 652 |
Byggemødet i morgen er aflyst på grund af for få deltagere
|
|
Jesper Marcussen - Det er lige lovligt for klodset :D
|
|
![]() |
|
Seriøst? Jeg er kommet fra Holland til 2 byggemøder.....
Selvfølgelig er det en lidt lang rejse bare for byggemøder... Men der var 2 møder i 2 dage, og jeg var fri... Og jeg er ny til Byfggepladen og kender ikke så mangebendnu, Så jeg besluttede til at lave en miniferie til Danmark. Hvis nogen vil møde mig alligevel (på et restaurant, cafe eller sådan noget? ), send mig en besked! Redigeret af Erik.Ferdinand.Smit - 11-November-2021 kl. 17:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |