Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøder i Næstved...?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøder i Næstved...?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Adi.Guldfelt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 03-Marts-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adi.Guldfelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøder i Næstved...?
    Sendt: 05-Oktober-2021 kl. 19:50
Inden jeg kaster mig ud i at arrangere, giver det mening, at vejre stemningen for kommende byggemøder i Næstved.
Skal det være 1 hverdag (tirsdage) om måneden, lokalet ud over os bliver brugt af brætspillere. Starttidspunkt vil være kl 18.

Eller giver det mere mening at jeg arbejder på at arrangere lidt længere byggemøder på lørdag/søndage (eftermiddage), hvor det er muligt at være ordentlig tid hjemme i forhold til at skulle på job dagen efter?

Det kan selvfølgelig også være en kombination...altså nogle hverdage suppleret med et par weekenddage.

Kom gerne med en melding, så jeg kan gå videre med noget, der er stemning for.
Jeg kan afsløre, at der ikke var noget kæmpe fremmøde sidst vi havde hverdagsbyggemøder....

adi :)
Til top
Johanne.A Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 05-August-2009
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 287
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johanne.A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Oktober-2021 kl. 20:01
Vi synes helt klart, at du bør lave noget på en lørdag/søndag.  Vi har allerede tanket bilen op.  De bedste hilsner Peter og Johanne
Johanne Andresen
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Oktober-2021 kl. 20:21
Jeg stemmer helt klart for lørdag/søndage med længere byggemøder.

Jeg synes personligt, at byggemøde, der starter kl 19 på en hverdag er for sent, og giver kun mulighed for kort byggemøde.

Hilsen Carina Smile
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Oktober-2021 kl. 20:23
Det var et rigtig fint byggemøde med mulighed for at møde mange medlemmer, da det var en lørdag!  👍😉
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Finn.Rasmussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 12-Februar-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 370
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Finn.Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Oktober-2021 kl. 21:18
vi går ind for lørdag/ søndag "da vi har dele bil" så begge brugere kan deltage og jeg vil også mene at flere vil have muglighed at deltage, også længere væk fra, der er jo langt mellem medlemmerne i vores område.
Mvh. Finn R.  " Legokokken "
Finn Rasmussen
Til top
Michael.Landsvig Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1179
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.Landsvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Oktober-2021 kl. 22:03
Jeg er også enig i at fx Lørdag vil være en fantastisk god dag, 
at møde mange andre klodsede medlemmer, til altid mægtigt hyggeligt samvær 
M Landsvig
Til top
Adi.Guldfelt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 03-Marts-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adi.Guldfelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Oktober-2021 kl. 15:39
Tak for indput:)
Jeg fornemmer en klar stemning for de længere og (måske færre) weekendbyggemøder.
Det arbejder jeg videre med og vender tilbage, når noget endeligt er arrangeret.

AdiSmile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.