Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Medvirken i TV Program
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medvirken i TV Program

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kirstin Egekvist Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kirstin Egekvist Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Medvirken i TV Program
    Sendt: 13-September-2021 kl. 14:11
Hej LEGO entusiaster https://static.xx.fbcdn.net/s/emoji.php/v9/t53/1.5/16/1f44b.png - 👋
Jeg er journalist på TV2 Østjylland og jeg leder efter en LEGO entusiast, som bor i Østjylland som har lyst til at medvirke i et lille hyggeligt program, vi sender om lørdagen. Det handler om folk, der er passionerede omkring en hobby eller en samling og jeg vil rigtig gerne have en med, som er dygtig til at bygge i LEGO eller har en fed samling af LEGO.
Kunne det være dig eller har du et bud på, hvem det kunne være, så skriv meget gerne til mig her eller på kieg@tv2oj.dk
Glæder mig til at høre fra jer https://static.xx.fbcdn.net/s/emoji.php/v9/t27/1.5/16/1f600.png - 😀
De bedste hilsner
Kirstin, TV2 ØSTJYLLAND
PS. Her er et link til tidligere programmer, så I kan se, hvad det er for noget, vi laver. https://www.tv2ostjylland.dk/noerderi/noerderi-fars-legetoej?fbclid=IwAR24UsqezNWhktJMbeI8ZMCns9WZLXPFZEzu00BAMJlqOXpPSvCofdayBO0
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7658
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 16:00

Jeg ved ikke hvorfor Kirstins post står med tekst oveni hinanden…

Jeg har prøvet at rette i det, men det kan jeg ikke…

Men herunder får i Kirstins oprindelige besked til mig via Facebook-siden…

—-

Hej LEGO entusiaster 👋

Jeg er journalist på TV2 Østjylland og jeg leder efter en LEGO entusiast, som bor i Østjylland som har lyst til at medvirke i et lille hyggeligt program, vi sender om lørdagen. Det handler om folk, der er passionerede omkring en hobby eller en samling og jeg vil rigtig gerne have en med, som er dygtig til at bygge i LEGO eller har en fed samling af LEGO.

Kunne jeg måske få lov at lede efter én i jeres gruppe, så ville jeg være meget taknemmelig. 

Glæder mig til at høre fra jer 😀

De bedste hilsner
Kirstin, TV2 ØSTJYLLAND 

PS. Her er et link til tidligere programmer, så I kan se, hvad det er for noget, vi laver. 
René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.