![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde Randers 10/9-21 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jan.Jensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Juni-2018 Sted: Randers Region: Østjylland Status: Offline Point: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2021 kl. 18:27 |
Sted : Kirketorvet 2A Randers
Klokken 17.30 til xxx Skriv gerne ankomst tid på Jeg kommer 1 Claus Vangsø Andersen 2 Finn Pedersen 3 David Nguyen 4 5
|
|
Jan klods Jensen
|
|
![]() |
|
Michael.B.Poulsen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 05-August-2011 Sted: Randers Region: Østjylland Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klokken 17.30 til xxx Skriv gerne ankomst tid på Jeg kommer 1 Claus Vangsø Andersen 2 Finn Pedersen 3 David Nguyen 4 Michael B Poulsen (17.30) 5
|
|
Michael B. Poulsen
|
|
![]() |
|
Jesper.Marcussen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 11-December-2013 Sted: Vejle Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 642 |
Klokken 17.30 til xxx Skriv gerne ankomst tid på Jeg kommer 1 Claus Vangsø Andersen 2 Finn Pedersen 3 David Nguyen 4 Michael B Poulsen (17.30) 5 Jesper Marcussen ( 17.15)
Redigeret af Jesper.Marcussen - 06-September-2021 kl. 18:58 |
|
Jesper Marcussen - Det er lige lovligt for klodset :D
|
|
![]() |
|
Jan.Jensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Juni-2018 Sted: Randers Region: Østjylland Status: Offline Point: 511 |
Klokken 17.30 til xxx Skriv gerne ankomst tid på Jeg kommer 1 Claus Vangsø Andersen 2 Finn Pedersen 3 David Nguyen 4 Michael B Poulsen (17.30) 5 Jesper Marcussen ( 17.15) 6 Daniel Holm Jensen 7 Diana Barda 8 Brian Jensen 9
|
|
Jan klods Jensen
|
|
![]() |
|
Klokken 17.30 til xxx Skriv gerne ankomst tid på Jeg kommer 1 Claus Vangsø Andersen 2 Finn Pedersen 3 4 Michael B Poulsen (17.30) 5 Jesper Marcussen ( 17.15) 6 Daniel Holm Jensen 7 Diana Barda 8 9
|
|
Jan klods Jensen
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg ![]() Dæk ![]() ![]() Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 7652 |
Klokken 17.30 til xxx Skriv gerne ankomst tid på Jeg kommer 1 Claus Vangsø Andersen 2 Finn Pedersen 3 Michael B Poulsen (17.30) 4 Jesper Marcussen ( 17.15) 5 Daniel Holm Jensen 6 Diana Barda 7 8 9
|
|
Redaktør på BYGGEBLADET
Layout manager - Pinsen på Hjerl Hede Layout manager - MODUVERSE DANMARK SFW 2023 Layout manager - Byg & Leg - Svendborg Teater Layout manager - Julemessen MAGION Grindsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |