![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Braunschweiger Schloss |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5408 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2021 kl. 19:24 |
Denne model har været lang tid undervejs, men endelig er den færdig. Jeg har længe har i tankerne at bygge micro scale og Vad bedre end et gammelt tysk slot. Der er ikke nogen historik bag byggeriet i forhold til inspiration. Det er ret sjovt og udfordrende at bygge i det størrelses forhold, fordi færre klodser skaber meget.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1984 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spændende byg, og det er lige den rigtige klods til at lave klipper med. Sjov måde at lave brystværn på, meget effekt fyldt. Eneste anke er måske de mange huse hvor der kun er taghældning til den ene side, de ser bedst ud med tag begge veje, som huset til venstre for borg porten.
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3528 |
NPU hele vejen igennem. Jeg kan specielt lide kirken og brugen af de halv-store rock pieces til at give en flot overflade på klippen.
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4330 |
Måske jeg spørger dumt - hvad betyder NPU?
|
|
![]() |
|
Christian.W.J ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 3290 |
Nice Part Usage
Ofte givet som ros til når folk bruger elementer på måder der ikke ligger lige til højrebenet
![]() |
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1282 |
Den er rigtig fed du gamle, NPUen slutter jeg mig til. Specielt de bjerg elementer er godt brugt.
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1282 |
OK så gammel er du måske heller ikke. 😂
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |