Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - bestilling af lego figur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bestilling af lego figur

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Simone Budek Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simone Budek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: bestilling af lego figur
    Sendt: 16-August-2021 kl. 18:13
Hejsa LEGO folk, jeg har set jeres fede LEGO figurer og håber der er en der kan hjælpe mig.

Min kæreste som er helt vild med LEGO har fødselsdag i september og ville derfor give ham en speciel gave, han så selvfølgelig legomaster da det kørte over skærmen, og var meget fascineret af KAY BOJSEN LEGO ABEN og HOPTIMISTERNE, derfor ville jeg høre om der er en venlig sjæl der kunne tænke sig at bygge en af disse figurer til mig, da jeg ikke selv kan, selvfølgelig imod betaling. 
(har forsøgt at finde brikkerne så han selv kan lave dem, men uden held på legos hjemmeside) 

Håber virkelig der er en der kan hjælpe, han ville blive så glad for det :) 

MVH Simone Budek
(kontakt mig også gerne på facebook hvis du kan hjælpe)
Til top
Poul-Erik.Borre Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Sted: Aarhus
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poul-Erik.Borre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2021 kl. 18:39
Lasse har uploaded parts list og byggevejledning til aben https://brickhub.org/i/8
Poul-Erik Borre
Til top
simone Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2021 kl. 18:46
ja det har jeg godt set, jeg er bare ikke dus med bricklink, kan nemmere finde ud af legos hjemmeside (kunne dog ikke finde alle klodserne der) der er mange sælgere på bricklink, det forvirre mig en smuleLOL
Til top
Nick.Pedersen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 19-April-2021
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 100
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-August-2021 kl. 20:35
Jamen dog. Det er da noget af en kompliment til vores abe. 😁

Jeg ville mægtig gerne hjælpe. Men desværre har jeg ikke klodserne til sådan en herhjemme. 
Nick Pedersen
Til top
Hubert.Savio Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 18-September-2015
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 141
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hubert.Savio Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-August-2021 kl. 07:36
Hej Simone

Kan sagtens hjælpe, vi skal lige blive enige om prisen af delene, kan der bruges brugte klodser eller helst nye? 

Mvh,
Hubert 


Redigeret af Hubert.Savio - 17-August-2021 kl. 07:37
Hubert
Til top
simone Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-August-2021 kl. 18:41
ej hvor dejligt, det ville være helt fantastisk.
kan du sende mig en mail, så kan vi tage den over der :)
simonebudek@gmail.comSmile
Til top
Hubert.Savio Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 18-September-2015
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 141
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hubert.Savio Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-September-2021 kl. 20:04
Så er der en aben på vej til Simone 😇
Hubert
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.