Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Fodbold Stadion Parken
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fodbold Stadion Parken

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kim.Petersen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 31-Januar-2013
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 213
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Kim.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fodbold Stadion Parken
    Sendt: 17-Juli-2021 kl. 18:11
I forbindelse med EM, satte Helgi et hold sammen om at lave en udstilling ind til BR på strøget med fodbold som tema. Mig og min søn var en del af holdet, og fik til opgave at lave et fodbold stadion gerne et som lignet parken meget. Så lige efter vi var blevet færdig med optagelser til Lego Master begynde vi at bygge på det. Da vi aldrig har været de største fodbold fans, og der ikke var nogle kampe som man kunne se, enten vi med kun at gå ind rundet rund om det, og kigge på de fotos vi kunne finne på nette. Det færdig resultat kan i se her under og hvis man er hurtig kan man stadig nå at se det på strøget da det først bliver pillet ned den 25 juli 2021, dog har vi planer om at tage det med til skærbæk.







Kim Petersen
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juli-2021 kl. 06:15
Sådan Thumbs Up
Flot lavet
Nu er jeg som jer heller ikke den store fodbold fan så jeg ved heller ikke hvordan stadion ser ud i virkeligheden, men det er super flot det i har lavet der.
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juli-2021 kl. 19:29
Det var der vi holdet det første LW i Danmark . Og det var fra screach
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.328 sekunder.