Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Lego job
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lego job

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Michael Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lego job
    Sendt: 26-Juni-2021 kl. 11:41
Hej medlemmer af Byggepladen

Jeg har en lidt anderledes forespørgsel, men ikke desto mindre tænker jeg at den kan være interessant for de fleste herinde.

Jeg arbejder på en døgninstitution hvor vi har en borger som holder meget af Lego. Desværre evner han ikke at samle Lego selv, og personalet har ikke ressourcer til at hjælpe med at samle Lego-sæt.

Så er der et medlem herinde fra, som kunne være interesseret i at hjælpe. Vi kan i fællesskab finde ud af hvordan der afregnes for denne service (eksempelvis et honorar pr. samlet Legosæt). 
Det kunne godt komme på tale at blive en tilbagevende månedlig service, som vores borger kunne få brug for. 
Aktuelt har han brug for at få samlet dette sæt: Lego Technic 42055

Arbejdet vil finde sted i Tilst, Århus

Kontakt mig gerne hvis dette kunne have interesse, på:
miig@aarhus.dk


Til top
Michael Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2021 kl. 16:38
Vedr. Lego job

Der har været flere henvendelser, tak for det :) - der er i den forbindelse ikke behov for flere henvendelser på legojobbet.
Tak til dem der tog sig tid til at skrive og byde ind.

Mvh Michael
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.