Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - The Mad Hatter Tea Party - Fødsesldags Decoration
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Mad Hatter Tea Party - Fødsesldags Decoration

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Nicolai.Krog Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 22-Marts-2016
Sted: Sorø
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 213
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolai.Krog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: The Mad Hatter Tea Party - Fødsesldags Decoration
    Sendt: 23-Maj-2021 kl. 10:55
Mange tak for input, tror godt 17485, kunne blive til noget. Kunne dog være rart hvis man kunne få den med flere pin holes Smile, eller noget tilsvarende. 

Jeg arbejder videre 44
Nicolai
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Maj-2021 kl. 22:08
Nu er kager ikke mit speciale, men evt. lag på lag af http://www.bricklink.com/v2/catalog/catalogitem.page?P=4032#T= eller http://www.bricklink.com/v2/catalog/catalogitem.page?P=17485#T=C så der sættes lidt dekoration på siden. Når jeg ser dit billede igen er den faktisk ganske fin! 
Lars Kristensen
Til top
Nicolai.Krog Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 22-Marts-2016
Sted: Sorø
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 213
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolai.Krog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Maj-2021 kl. 19:13
Hej Lars, 

Mange tak for feed back Smile, jeg må indrømme at kage voldte mig en del problemer, da den ikke måtte dominere for meget på selve bordet. 

Hvis du har nogle gode ideer, tager jeg gerne imod med kys hånd. Embarrassed
Nicolai
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Maj-2021 kl. 15:33
Fin begyndelse ud i MOC'eriget, men som der vil blive sagt et andet program, så kunne kagen måske godt klare lidt finish for at blive et mesterværk ;-) Tillykke til datteren.
Lars Kristensen
Til top
Nicolai.Krog Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 22-Marts-2016
Sted: Sorø
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 213
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Nicolai.Krog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Maj-2021 kl. 12:15
Min datter bestilt 'The Mad Hatter Tea Party' Tema til sin fødselsdag. Det gav mig så inspiration til at kaste mig ud i MOC verdenen for første gang. Smile 

Alle minifigs er designet/valgt udefra at de skulle ligne pigerne fra klassen mest muligt Smile








Redigeret af Nicolai.Krog - 22-Maj-2021 kl. 12:16
Nicolai
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.