Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Kæmpe Kanin Robot (og mere fra LEGO Masters EP5)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kæmpe Kanin Robot (og mere fra LEGO Masters EP5)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (6) Tak(6)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kæmpe Kanin Robot (og mere fra LEGO Masters EP5)
    Sendt: 14-Maj-2021 kl. 21:12
Så er femte afsnit af LEGO Masters blevet vist, og traditionen tro har jeg en lille præsentation af noget vi byggede i afsnittet.

Se alle byggevejledningerne her



Jeg har også lavet en præsentationsvideo:



Denne gang er der hele 17 modeller - alle med byggevejledninger. For eksempel er der små versioner af de 6 designikoner fra afsnit 4:



Og de mindre kaniner og droner der bruges til at angribe forældrene:



For at vise hvor forkælede børnene var, havde vi bygget nogle små "UCS" modeller og andet dyrt legetøj til børnene:





Hovedmodellen er selvfølgelig den kæmpestore kanin



Den består af 770 elementer og er poserbar



Den styres af pyjamaspigen som sidder i toppen, hvor man også tænder de røde lysende øjne



Har man ikke så mange klodser i tan, så kan farven i byggevejledningen ændres - jeg viser hvordan i videoen



Jeg håber I nød programmet og at I måske også blev inspireret af modellerne der blev bygget. Esben og jeg holder en stream i morgen kl. 10 hvor vi svarer på spørgsmål fra seere. Frederik kommer med som gæst.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Caroline.Pasch Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 14-Maj-2021
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 18
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caroline.Pasch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Maj-2021 kl. 21:30
Utrolig fed “Kong gulerod” tænker guleroden kan vendes og på den måde fremstå som et “spyd” så der bliver tilføjer lidt extra “anti-ninus” 

Rigtig fedt byg i øjenhøjde med børn hvor forældrene selvfølgelig er det onde element - i love it!!!
Caroline Pasch
Til top
Nicolai.Krog Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 22-Marts-2016
Sted: Sorø
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 213
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolai.Krog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 15:34
Hej Lasse

Det virker som om der er en fejl i den xml fil du har lavet til styk listen. I hvertfald melder briklink om en række fejl og vil så absolut ikke genere en wanted liste. 

Det virker som om der er fejl i element numrene. Confused
Nicolai
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 16:19
Hvor fedt. De små ting fængede mig også meget. Gode detaljer.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Juni-2021 kl. 07:53
Citat: Nicolai.Krog Nicolai.Krog skrev:

Hej Lasse

Det virker som om der er en fejl i den xml fil du har lavet til styk listen. I hvertfald melder briklink om en række fejl og vil så absolut ikke genere en wanted liste. 

Det virker som om der er fejl i element numrene. Confused


Tak for fejlmeddelelsen. Jeg har tilføjet nogle manglende Bricklink numre til LDraw så elementer nu skulle være korrekte. De resterede fejl er grundet minifig-delene (LDraw har ikke de rigtige figurdele og Bricklink kender ikke LDraw-delene). Disseelementer kan fravælges inden import over i Bricklink.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Nicolai.Krog Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 22-Marts-2016
Sted: Sorø
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 213
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolai.Krog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Juni-2021 kl. 09:11
Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Citat: Nicolai.Krog Nicolai.Krog skrev:

Hej Lasse

Det virker som om der er en fejl i den xml fil du har lavet til styk listen. I hvertfald melder briklink om en række fejl og vil så absolut ikke genere en wanted liste. 

Det virker som om der er fejl i element numrene. Confused


Tak for fejlmeddelelsen. Jeg har tilføjet nogle manglende Bricklink numre til LDraw så elementer nu skulle være korrekte. De resterede fejl er grundet minifig-delene (LDraw har ikke de rigtige figurdele og Bricklink kender ikke LDraw-delene). Disseelementer kan fravælges inden import over i Bricklink.

Hej Lasse, 

Mange tak for hjælpen. Jeg prøver igen Big smile
Nicolai
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.086 sekunder.