Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Kronen.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kronen.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Brian.Vestergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Kolding
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (6) Tak(6)   Citér Brian.Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kronen.
    Sendt: 30-April-2021 kl. 18:08
Halløj.
Så lykkedes det mig endeligt at forstå at smide et billed op herinde :) 
Håber i kan lide den og giv den også gerne en stemme på Ideas .

https://ideas.lego.com/projects/a89f8711-3c8b-4122-9bbe-bf6274dc5969







Brian Vestergaard
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-April-2021 kl. 19:15
Med fare for at få en sag på halsen, så vil jeg bruge citatet: Lidt royal har man vel lov til at være. Er den real eller elektronisk skabt?
Lars Kristensen
Til top
Brian.Vestergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Kolding
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-April-2021 kl. 19:32
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Med fare for at få en sag på halsen, så vil jeg bruge citatet: Lidt royal har man vel lov til at være. Er den real eller elektronisk skabt?

Det har man nemlig. Den er så real som den kan være :) Den står her på mit skrivebord. 

Den kommer med på udstilling i Skærkbæk som en del af en pirat skat. 
 


Brian Vestergaard
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Maj-2021 kl. 20:01
Den sidder lige i skabet...... eller hvordan man ellers udtrykker den slags! Jeg kan i hvert tilfælde rigtig godt lide den, Brian, der er rigtig fine detaljer på den! nice! Thumbs UpSmile
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3368
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Maj-2021 kl. 20:34
Det ser rigtig godt ud Clap
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Brian.Vestergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Kolding
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2021 kl. 08:41
Tak Anders :) Ja fra at at lave byg i minifigurskala også til kronen, der er noget forskel :)
Og nu her jeg gået i gang med et endnu større projekt :) Men det er jo det der sker. :)
Brian Vestergaard
Til top
Brian.Vestergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Kolding
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2021 kl. 08:42
Tusind tak Lasse :) 
Brian Vestergaard
Til top
H.Bidstrup Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 1274
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Bidstrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2021 kl. 20:35
Super flot Brian Thumbs Up - glæder mig til at se den i Skærbæk
Henning Bidstrup

Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem

Til top
Jan.Lykkegaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 27-April-2021
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 158
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Lykkegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 08:02
Ser godt ud, nu har jeg lagt mærke til at flere af jer udstiller jeres kreationer, kunne godt tænke mig at vide om alt er tilladt i den forbindelse, der snakkes jo om godkendte Lego teknikker mm. og kan se at du her har brugt noget stof går jeg ud fra?
Jan Lykkegaard
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 744
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 08:59
Fed ide og gennemført byggeri! Den har lige fået en støtte på IdeasClap
Jeppe Schmidt
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 10:06
Det er så gennemført bygget. Det er rigtig godt brug af elementer i den guldlignende farve!
Til top
Brian.Vestergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Kolding
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 18:56
Tak Jan. Ja jeg har brugt stof i selve "hatten". Det er gjort helt med vilje for at få den til at ligne mest muligt. Om det er ulovligt eller hvad man ville kalde det.. det har jeg ikke nogen holdning til. :) Jeg har bygget og skabt denne for at denne skulle ligne. Men arbejder også på at få lavet den røde "hat" klodser.

Brian Vestergaard
Til top
Brian.Vestergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Kolding
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 18:57
Tusind tak Jeppe :) 

Citat: Jeppe.Schmidt Jeppe.Schmidt skrev:

Fed ide og gennemført byggeri! Den har lige fået en støtte på IdeasClap
Brian Vestergaard
Til top
Brian.Vestergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Kolding
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 18:58
Tusind tak :) Jeg har da heller aldrig pløjet bricklink så meget igennem som jeg har gjort dette projekt :) Og blev voldsomt meget klogere på klodser i processen :)  Så ren win win. 

Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Det er så gennemført bygget. Det er rigtig godt brug af elementer i den guldlignende farve!
Brian Vestergaard
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 20:29
Hold da op ClapClapClap

Ja, der skal der bare lige findes en god løsning til det røde velour hvis det skal være et officielt sæt +  vinde konkurrencer i AFOL-regi.


Redigeret af Ulrik.Hansen - 03-Maj-2021 kl. 20:33
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Brian.Vestergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Kolding
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2021 kl. 17:41
Tak :) 
Jeg er ved at lave en til datteren hvor det røde bliver lilla og der arbejder jeg med klodser. men bygger når det passer ind i alle de andre ting jeg er begyndt på. 
Hvis den når 10.000 så tænker jeg lidt at de dygtige designere ved Lego nok skal klare den og lave en fed løsning. Wink


Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Hold da op ClapClapClap

Ja, der skal der bare lige findes en god løsning til det røde velour hvis det skal være et officielt sæt +  vinde konkurrencer i AFOL-regi.


Redigeret af Brian.Vestergaard - 04-Maj-2021 kl. 17:42
Brian Vestergaard
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2021 kl. 23:36
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Hold da op ClapClapClap

Ja, der skal der bare lige findes en god løsning til det røde velour hvis det skal være et officielt sæt +  vinde konkurrencer i AFOL-regi.

Det er ikke alle AFOL konkurrencer der er puristiske, i visse grupper tager man lidt lettere på brugen af alternative materialer........ (og klon produkter). Siger det bare.  Smile
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Maj-2021 kl. 07:17
Hvad med stud-out teknik som man bruger til kugler? Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.234 sekunder.