Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Tinsoldaten og Jomfruen fra LEGO Masters
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tinsoldaten og Jomfruen fra LEGO Masters

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (8) Tak(8)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tinsoldaten og Jomfruen fra LEGO Masters
    Sendt: 24-April-2021 kl. 14:15
Med lidt forsinkelse kommer her mine byggevejledninger fra andet afsnit af LEGO Masters. I dette afsnit byggede vi eventyr fra H.C. Andersen.

Esben og jeg ville gerne have trukket Den Lille Havfrue, men vi endte med at være ganske tilfredse med den Standhaftige Tinsoldat. Her er en præsentationsvideo af modellerne:



Som I kan se i videoen, så har jeg ændret lidt på nogle detaljer siden programmet. Den størte ændring værende spilledåsen. Jeg synes det er en bedre version til display.



Byggevejledningerne kan findes her:

Jomfruen (eller ballerinaen som nogle siger)

Tinsoldaten

Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Kasserer og LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 14529
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-April-2021 kl. 17:21
Super finde modeller og spilledåsen er godt tænktThumbs Up
Søren Skjødt-Ladefoged.

Kasserer & LUGBULK General
Til top
Klaus.Schmidt Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 26-Oktober-2012
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 586
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-April-2021 kl. 19:33
Flotte modeller... I gør det godt, men jeg er generelt imponeret over det høje niveau, som Lego Master har.

Klaus Schmidt
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 948
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-April-2021 kl. 21:18
Citat: Klaus.Schmidt Klaus.Schmidt skrev:

Flotte modeller... I gør det godt, men jeg er generelt imponeret over det høje niveau, som Lego Master har.



Jamen jeg er så enig. Hug
Det er en nydelse at se hver gang.
Lasse og Esben er superseje, og leverer overbevisende hver gang. Tillykke med sejren. Det var bestemt ikke ufortjent. Men der er mange andre dygtige byggere også, der også gerne vil vinde.
(Gad vide hvor meget ravage den guld-klods kan lave?)


Uha, uha, uha.
Jeg er i slemt et dilemma. Unhappy
Næste weekend er konen og jeg på kæreste-tur (tur kun os to og absolut ingen børn).
Vi kommer i den forbindelse til at fejre vores 31-års kærestedag.

Jeg er slemt bange for, at det er hustruen, der løber med opmærksomheden.
Det gælder også genudsendelsen sent om natten til søndag.
Jeg vil derfor sætte stor pris på, hvis I igen uploader en video, hvor I gennemgår bygget @Lasse.

Men I må heller ikke blive stressede. Tænker det er et pres, nu hvor det løber af stablen uge for uge.

Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Jan.Lykkegaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 27-April-2021
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 158
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Lykkegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-April-2021 kl. 10:45

Hej Lasse
Stort tillykke og hvor er det dog fedt at du vil dele jeres byg her på siden, så vi kan lære lidt. Jeg ved godt at Lego Masters først og fremmest er et underholdningsprogram men hvor kunne jeg dog godt tænke mig at de dykkede lidt ned i nogle af de teknikker de forskellige deltagere benytter, men når det så er sagt så er det super fedt at der er lidt i TV der har fanget min interesse 😊



Redigeret af Jan.Lykkegaard - 27-April-2021 kl. 11:02
Jan Lykkegaard
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-April-2021 kl. 21:17
Mange tak allesammen.

Ja det er en svær balance for TV-produktionen. De viser langt mindre "drama" end i for eksempel den amerikanske udgave, men det gør det også kedeligere for folk der vil se drama. På den anden side viser de flere detaljer at byggerierne, men der er så mange detaljer at mange bliver skåret væk fra udsendelsen.

Esben og jeg inviterer hver uge folk ind i vores streams på Youtube, og der går vi i dybden på byggerierne. Mine byggevejledninger giver ligeledes et indblik i modellerne, men der vil selvfølgelig stadig være detaljer som aldrig når at komme op til overfladen.
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-April-2021 kl. 05:01
Niveauet er virkelig højt fra første afsnit af og det syntes jeg er rigtig fedt. Indholdet af optagelsene og hvad der er tid til at have fokus på, er naturligvis svært at balancere. Dog savner jeg mere dybde i Sørens ros til holdenes færdige opgaver. Brickman, som er dommer i den Australske udgave, gør mere i at fortælle holdende om både det positive, negative og hvor godt de har brugt tiden på opgaven. 

Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.